Ακρίτα: Θα ρίξω στο σακ βουαγιάζ τις ενστάσεις μου κι ένα δεύτερο πουλόβερ και θα πάω στις Σπέτσες

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την απόφασή της να πάει στις Σπέτσες, αύριο Σάββατο, προκειμένου να συμμετάσχει στις εργασίες της Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ γνωστοποίησε μέσω των social media η βουλευτής Επικρατείας Έλενα Ακρίτα.

Συγκεκριμένα σε ανάρτησή της στα social media ανέφερε:

«Θα πάω αύριο στις Σπέτσες. Θα ρίξω στο σακ βουαγιάζ τις ενστάσεις μου κι ένα δεύτερο πουλόβερ και θα πάω. Στην απόφαση αυτή συνέβαλε η συνάντηση μου με τον Πρόεδρο του κόμματος που έγινε σε εξαιρετικό κλίμα.

Σε μια εποχή όπου ο ΣΥΡΙΖΑ βάλλεται άγρια από εχθρούς και πρώην φίλους, αποφάσισα να βάλω την κομματική μας συσπείρωση πάνω από όλα. Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε.
Δεν θα τους περάσει. Όση επίθεση κι αν μάς κάνουν, δεν θα τους περάσει. Ενωμένοι μπορούμε».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.