Αλιμπέρτη: “Τελείωσα με την ΤV”

Η Σοφία Αλιμπέρτη μίλησε στην κάμερα του "Πρωινό Mou" και δήλωσε... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αλιμπέρτη: “Τελείωσα με την ΤV”

Η Σοφία Αλιμπέρτη μίλησε στην κάμερα του “Πρωινό Mou” και δήλωσε: “είναι συνειδητή επιλογή να μην εμφανίζομαι και μου αρέσει πάρα πολύ. Φτάνει. Δεν με βαρεθήκατε να με βλέπετε; Είμαι τόσα χρόνια σε αυτή την δουλειά…Tελείωσα πια με αυτή την δουλειά”.

 

Δείτε το βίντεο:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.