Η πρώτη δημόσια εμφάνιση της Κέιτ Μίντλετον

Την πρώτη δημόσια εμφάνιση, μετά την έξοδο της από το νοσοκομείο, έκανε η δούκισσα του Κέμπριτζ, Κέιτ Μίντλετον, στην τελετή απονομής του βραβείου της αθλητικής προσωπικότητας της χρονιάς... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση της Κέιτ Μίντλετον

 

Η δούκισσα του Κέμπριτζ έκανε την πρώτη της επίσημη εμφάνιση, μετά την έξοδο της από το νοσοκομείο που νοσηλευόταν έως και πριν από 10 ημέρες, στην τελετή της απονομής του βραβείου της αθλητικής προσωπικότητας της χρονιάς, στον ποδηλάτη Μπράντλει Ουίκινς.

 

 

Η δούκισσα, που φορούσε ένα μακρύ πράσινο φόρεμα, ήταν αυτή που παρέδωσε το τρόπαιο στον 32χρονο χρυσό ολυμπιονίκη και νικητή του Γύρου της Γαλλίας.

 

 

Η εμφάνιση έκπληξη της δούκισσας έρχεται εν μέσω φημών για συνεχείς πρωινές αδιαθεσίες εξ αιτίας των οποίων θα περάσει τις ημέρες των Χριστουγέννων στο πατρικό της σπίτι με τους γονείς της, και όχι με την βασιλική οικογένεια.

Η Κέιτ Μίντλετον σύζυγος του πρίγκιπα Ουίλιαμ, που βρίσκεται στα πρώτα στάδια της εγκυμοσύνης, πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο Έντουαρντ 7ος στις 6 Δεκεμβρίου, όπου και υποβλήθηκε σε εξετάσεις καθώς υπέφερε από πρωινές ζαλάδες.

Στην τελετή που έγινε στο Excel συνεδριακό κέντρο του Λονδίνου, παραβρέθηκε και ο ποδοσφαιριστής Ντέιβιντ Μπέκαμ.

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.