Συνεχίζουν οι δημοτικοί υπάλληλοι

Τρίωρες στάσεις εργασίας και πορεία προς το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης έχουν αποφασίσει για σήμερα οι υπάλληλοι του δήμου Αθηναίων... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συνεχίζουν οι δημοτικοί υπάλληλοι

Συνεχίζουν την κατάληψη οι υπάλληλοι του δήμου Αθηναίων και όπως αποφάσισαν χθες δεν προτίθενται να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις τους σημειώνοντας πως: «Οι κινητοποιήσεις για να αποτραπεί η αποστολή των ονομάτων των προς διαθεσιμότητα συναδέλφων αορίστου χρόνου συνεχίζονται».

Για σήμερα έχει προγραμματιστεί τρίωρη στάση εργασίας από τις 12.00 έως τις 15:00 και από τις 15:00 έως τις 18:00, ενώ θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 12.30 έξω από το Δημαρχιακό Μέγαρο και πορεία στο Υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.