Κατάληψης συνέχεια

Συνεχίζει και αύριο Δευτέρα, όπως και την Τρίτη την κατάληψη στο παλιό δημαρχείο, στην Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού (Λιοσίων 22) ο σύλλογος εργαζομένων του δήμου Αθηναίων... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Κατάληψης συνέχεια

 

Συνεχίζει και αύριο Δευτέρα, όπως και την Τρίτη την κατάληψη στο παλιό δημαρχείο, στην Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού (Λιοσίων 22) ο σύλλογος εργαζομένων του δήμου Αθηναίων.

Αύριο δε, από τη 1 μ.μ. η κατάληψη επεκτείνεται στο Κεντρικό Δημαρχιακό Μέγαρο.

Την Τρίτη έχει προκηρυχθεί και 4ωρη στάση εργασίας της ΠΟΕ-ΟΤΑ (από τις 11.00 π.μ. – 3.00 μ.μ. και από 3 μ.μ. – 7.00 μ.μ. ), ενώ έχει προγραμματιστεί και συγκέντρωση στις 11.30 π.μ. στην πλατεία Καραϊσκάκη και πορεία στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.