Απεργία στο υπουργείο Υγείας

Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι στην κεντρική υπηρεσία τού υπουργείου Υγείας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Απεργία στο υπουργείο Υγείας

Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι στην κεντρική υπηρεσία τού υπουργείου Υγείας, στην οδό Αριστοτέλους, με 24ωρη απεργία, που πραγματοποιούν αύριο, διαμαρτυρόμενοι για το μέτρο της «διαθεσιμότητας», που αφορά 68 συναδέλφους τους.

Τη Δευτέρα, θα πραγματοποιήσουν νέα γενική συνέλευση, προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους.

Το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Νοσοκομειακών Γιατρών (ΟΕΝΓΕ), συμπαρίσταται στους εργαζόμενους τού υπουργείου Υγείας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.