Απεργούν στο υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης

Τη συνέχιση των κινητοποιήσεών τους, με νέα 24ωρη απεργία την ερχόμενη Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου, αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Απεργούν στο υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης

 

Τη συνέχιση των κινητοποιήσεών τους, με νέα 24ωρη απεργία την ερχόμενη Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου, αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Αντιδρούν στην προοπτική απομάκρυνσης εργαζομένων Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου, στο πλαίσιο των διατάξεων του πρόσφατου νόμου 4093/2012.

Επίσης, η σημερινή γενική συνέλευση των εργαζομένων, κάλεσε τα σωματεία των εποπτευόμενων Οργανισμών του υπουργείου να λάβουν ανάλογες αποφάσεις και εκδήλωσε «τη συμπαράστασή της στους εργαζόμενους του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ και άλλων φορέων που, ήδη, βρίσκονται σε κινητοποιήσεις με το ίδιο πλαίσιο αιτημάτων».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.