Δήμητρα Αλεξανδράκη: Το πρόβλημα που την ταλαιπωρεί και το μήνυμα που στέλνει στους διαδικτυακούς της φίλους

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Χωρίς φίλτρο εμφανίστηκε στα social media την Πέμπτη η Δήμητρα Αλεξανδράκη προκειμένου να δείξει στους διαδικτυακούς της φίλους το πρόβλημα που την ταλαιπωρεί. 

Το γνωστό μοντέλο ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ένα βίντεο στο οποίο λέει πως έπαθε μέλασμα. “Σας έχω πει τελευταία ότι έπαθα μέλασμα λόγω των ορμονών και του ότι δεν βάζω αντηλιακό στον ήλιο τόσα χρόνια. Καλά να πάθω”, τόνισε αρχικά η Δήμητρα Αλεξανδράκη.

Μάλιστα, το μοντέλο θέλησε να στείλει το δικό της μήνυμα στους followers της για να τους προστατέψει, προτρέποντάς τους να φορούν αντηλιακό. “Να βάζετε αντηλιακό”, υπογράμμισε.

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη παρουσίασε στους ακολούθους της στη συνέχεια μια παλιά φωτογραφία με το πρόσωπό της και το μέλασμα στο κάτω μέρος του ματιού της. “Δείτε στη φωτογραφία πώς ήταν και δείτε χωρίς φίλτρο πώς έχει γίνει”, είπε πλησιάζοντας τον φακό.

Δείτε το βίντεο που ανέβασε η Δήμητρα Αλεξανδράκη

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.