Καλαμπάκα: Αναβίωσε και φέτος το έθιμο στον Αϊ-Γιώργη του Μανδηλά – ΦΩΤΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αναβίωσε και φέτος το έθιμο της ανάβασης προσκυνητών στο ερειπωμένο μοναστήρι του Αϊ-Γιώργη του Μανδηλά, στο Καστράκι Καλαμπάκας.

Οι αναρριχητές ανέβηκαν τον απότομο βράχο με τον παραδοσιακό τρόπο, με δεκάδες μαντήλια κρεμασμένα στη μέση τους. Μαντήλια-τάματα, ευχές για κάτι καλύτερο, για υγεία και καλοτυχία, έφεραν τα μαντήλια που αναρριχητές τα ανέβασαν στο μοναστήρι.

Ανάρπαστα όμως έγιναν και τα ευλογημένα μαντήλια, που έμειναν έναν ολόκληρο χρόνο κρεμασμένα στο κοίλωμα του βράχου και σήμερα τα κατέβασαν οι αναρριχητές. Όλοι αναζήτησαν ένα κομμάτι για να πάρουν μαζί τους ως ευλογία, όπως γράφει το ekalampaka.gr.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.