Θρήνος στη Λάρισα: Πέθανε η 19χρονη που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ανείπωτη θλίψη στη Λάρισα. Πέθανε η 19χρονη που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο αργά το βράδυ της Κυριακής.

Η 19χρονη, που νοσηλευόταν από την πρώτη στιγμή σε ΜΕΘ του Γενικού  Νοσοκομείου Λάρισας,  δεν κατάφερε να κερδίσει τη μεγάλη «μάχη» και κατέληξε το μεσημέρι.

Στη χειρουργική παραμένει ο 18χρονος που αντιμετωπίζει πολλά κατάγματα στον πνευμονοθώρακα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.