Βόλος: Άρπαξαν βρέφος από ασθενοφόρο για να μην μεταφερθεί σε νοσοκομείο

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένα πρωτοφανές περιστατικό σημειώθηκε στον Βόλο, μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου. Όλα ξεκίνησαν όταν μια οικογένεια ρομά μετέφερε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Αχιλλοπούλειου νοσοκομείου ένα βρέφος 3,5 μηνών, με υψηλό πυρετό.

Η παιδίατρος εφημερίας που εξέτασε το μωρό έκρινε ότι χρήζει νοσοκομειακής περίθαλψης. Έτσι, σύμφωνα με την ιστοσελίδα taxydromos, ενημέρωσε τους γονείς και κάλεσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, προκειμένου να γίνει διακομιδή του μωρού στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Λάρισας, καθώς εκεί υπάρχει ειδική μονάδα για τη νοσηλεία νεογνών και παιδιών που νοσούν από κορονοϊό.

Όμως, όταν έφτασε το ασθενοφόρο, συγγενής της οικογένειας μπήκε μπροστά και άρπαξε το μωρό, απαιτώντας να μη γίνει η διακομιδή. «Δεν έχει κορονοϊό δεν θα το πάτε πουθενά», ακούστηκε να λέει. Οι διασώστες και η γιατρός έμειναν με το στόμα ανοιχτό, ενώ η οικογένεια με το μωρό εξαφανίστηκαν μέσα σε λίγα λεπτά.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας, η γιατρός ενημέρωσε για το περιστατικό την Αστυνομία και ζήτησε να καταγραφεί το συμβάν.

Πρόκειται για την γιατρό που λίγα λεπτά νωρίτερα, είχε διαγνώσει ότι εξαιτίας του κορονοϊού το βρέφος έχει βρογχιολίτιδα.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.