Λαθραία ποτά με τον ΟΣΕ

Σπείρα 20 ατόμων διακινούσε λαθραία ποτά στη Θεσσαλονίκη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Λαθραία ποτά με τον ΟΣΕ

Σπείρα 20 ατόμων διακινούσε λαθραία ποτά στη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα, η “δουλειά” γινόταν με λεωφορεία του ΟΣΕ, που πραγματοποιούν δρομολόγια από και προς τη Βουλγαρία. Η σπείρα “βάφτιζε” τα ποτά ελληνικά κολλώντας πλαστές ετικέτες και τα διοχέτευε σε μπαρ και άλλα καταστήματα της Θεσσαλονίκης.

Μέχρι στιγμής έχουν συλληφθεί 8 άτομα, ενώ κατασχέθηκαν συνολικά 1.621 μπουκάλια ποτών.

 

Πηγή: Εθνος

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.