Αποχώρησε από το GNTM για δεύτερη φορά – BINTEO

Η Ασημίνα και η Εμμανουέλα ήταν υποψήφιες προς αποχώρηση...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Ασημίνα και η Εμμανουέλα ήταν υποψήφιες προς αποχώρηση στο χθεσινό επεισόδιο του GNTM.

Η Εμμανουέλα είχε νωρίτερα ξαναμπεί στο παιχνίδι, μετά την επιλογή της ανάμεσα σε αρκετές κοπέλες που είχαν δει την πόρτα της εξόδου.

Μια ευκαιρία όμως που… έχασε λίγη ώρα αργότερα.

“Δεν πειράζει… Ήρθα, σας είδα, προσπάθησα να κάνω ότι καλύτερο μπορούσα” ανέφερε η Εμμανουέλα Μάινα στην Βίκυ Καγιά, η οποία έσπευσε να την αγκαλιάσει αμέσως μετά την ανακοίνωση του ονόματος της. “Βρε Εμμανουέλα μου, τα έχουμε πει και τα έχουμε ξαναπεί. Έφυγες για αυτό το λόγο. Ξαναγύρισες και κάνεις το ίδιο”.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.