Ποτάμι: Κακοστημένη προεκλογική κωμική παράσταση τα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης

"Οι Θεσσαλονικείς, ούτε για το "Ασημένιο Βέλος" κόβουν εισιτήριο, ούτε για το μετρό...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Για κακοστημένες προεκλογικές κωμικές παραστάσεις του ΣΥΡΙΖΑ κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του το Ποτάμι σχολιάζοντας τα εγκαίνια του σταθμού μετρό στη Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση:

“Οι Θεσσαλονικείς, ούτε για το “Ασημένιο Βέλος” κόβουν εισιτήριο, ούτε για το μετρό. Πολύ περισσότερο δεν κόβουν εισιτήριο για τις κακοστημένες προεκλογικές κωμικές παραστάσεις του ΣΥΡΙΖΑ με πρωταγωνιστές τους Τσίπρα-Σπίρτζη”.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.