Κυριάκος Μητσοτάκης: Με τη Μαρέβα για καφέ στο Παγκράτι

Όπως ήταν φυσιολογικό, συγκέντρωσαν τα βλέμματα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μία χαλαρή βόλτα στο Παγκράτι έκαναν σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η σύζυγός του. Ο πρωθυπουργός και η Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη απόλαυσαν τον καφέ τους στο γνωστό μαγαζί Ohh Boy, στην Αρχελάου και, όπως ήταν φυσιολογικό, συγκέντρωσαν τα βλέμματα των παρισταμένων. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε την ευκαιρία να μιλήσει με μεγάλους, αλλά και… μικρούς “θαμώνες” του καταστήματος, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που εξασφάλισε το enikos.gr.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.