Μύκονος: Το εστιατόριο που σερβίρει με…. χρυσό φτυάρι – ΒΙΝΤΕΟ

Τον συγκεκριμένο τρόπο σερβιρίσματος εμπνεύστηκε ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης ο οποίος θεωρεί́...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Έναν ιδιαίτερο τρόπο για να προκαλέσει ντόρο βρήκε ο ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου στη Μύκονο.

Σύμφωνα με το mykonoslive.tv οι υπεύθυνοι του εστιατορίου προκειμένου να είναι σίγουροι ότι τηρούνται οι αποστάσεις μεταξύ προσωπικού και θαμώνων πήραν την απόφαση οι παραγγελίες να σερβίρονται στους πελάτες με τη βοήθεια ενός χρυσού φτυαριού.

Τον συγκεκριμένο τρόπο σερβιρίσματος εμπνεύστηκε ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης ο οποίος θεωρεί́ πως έτσι προστατεύονται θαμώνες και εργαζόμενοι από́ τον κορονοϊό και παράλληλα δίνεται ένας τόνος πολυτέλειας καθώς όλα τα εκλεκτά εδέσματα φτάνουν στο πιάτο των πελατών με τη βοήθεια του φτυαριού που είναι βαμμένο σε χρυσό χρώμα.

Πηγή πληροφοριών/ΒΙΝΤΕΟ: mykonoslive.tv

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.