Ένταση έχει προκληθεί αυτή την ώρα έξω από τα γραφεία της ΔΗΜΑΡ. Διαδηλωτές, εργαζόμενοι στην ΠΟΕ-ΟΤΑ, διαμαρτύρονται μπροστά στην είσοδο των γραφείων φωνάζοντας συνθήματα, όπως «Κουβέλη ντροπή, μας κλέβεις το ψωμί».Άνδρες των ΜΑΤ βρίσκονται μπροστά στην είσοδο εμποδίζοντας τους εργαζόμενους να εισέλθουν στα γραφεία. Δείτε το Βίντεο:
Βίντεο-Οι διαδηλωτές στη ΔΗΜΑΡ
Ένταση έχει προκληθεί αυτή την ώρα έξω από τα γραφεία της ΔΗΜΑΡ. Διαδηλωτές, εργαζόμενοι στην ΠΟΕ-ΟΤΑ, διαμαρτύρονται μπροστά στην... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ