Wall Street: Έκλεισε με άνοδο

Στο "πράσινο" έκλεισε την Παρασκευή το χρηματιστήριο στη Γουόλ Στριτ, καταγράφοντας νέα ρεκόρ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο “πράσινο” έκλεισε την Παρασκευή το χρηματιστήριο στη Γουόλ Στριτ, καταγράφοντας νέα ρεκόρ.

Ο Dow Jones έκλεισε με άνοδο 56,84 μονάδων (+0,18%), στις 31.097,97 μονάδες.

Ο σύνθετος δείκτης Nasdaq, των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας τεχνολογίας, έκλεισε με άνοδο 134,5 μονάδων (+1,03%), στις 13.201,98 μονάδες.

Ο ευρύτερος δείκτης S&P 500, πιο ενδεικτικός της γενικής τάσης, έκλεισε με άνοδο 20,89 μονάδων (+0,55%), στις 3.824,68 μονάδες.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.