24ωρη σε Μετρό ΗΣΑΠ και τραμ

Σε 24ωρη απεργία,αποφάσισαν να προχωρήσουν οι εργαζόμενοι στο μετρό, στον ΗΣΑΠ και στο τραμ, την... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε 24ωρη απεργία, αποφάσισαν να προχωρήσουν οι εργαζόμενοι στο μετρό, στον ΗΣΑΠ και στο τραμ, την Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου.Οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς αντιδρούν στις περικοπές των μισθών τους και ζητούν μείωση της τιμής του εισιτηρίου στο 1 ευρώ, στα επίπεδα του 2009, αλλά και δωρεάν μετακίνηση για άνεργους, φοιτητές και χαμηλοσυνταξιούχους. 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.