Αλαλούμ επικρατεί στα Γυμνάσια και στα Λύκεια της Κοζάνης για την απόφαση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να αυξήσει σε 30 τους μαθητές ανά τάξη.Η απόφαση αυτή δεν βρίσκει σύμφωνους γονείς και μαθητές οι οποίοι αντιδρούν καθώς όπως επισημαίνουν για να λειτουργήσουν καλύτερα οι μέθοδοι διδασκαλίας. Δειτε το βίντεο από το kozani.tv
Αλαλούμ με τον αριθμό μαθητών
Αλαλούμ επικρατεί στα Γυμνάσια και στα Λύκεια της Κοζάνης για την απόφαση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να αυξήσει σε 30 τους μαθητές ανά τάξη. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ