Κορονοϊός: Σε καραντίνα και ο κορυφαίος σύμβουλος του Τζόνσον για την πανδημία

Παρουσίασε συμπτώματα του κορονοϊού...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Και οι τρεις επικεφαλής της διαχείρισης της κρίσης, ο πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον, ο υπουργός Υγείας Ματ Χάνκοκ και ο κορυφαίος σύμβουλος Κρις Ουίτι βγήκαν εκτός στη μάχη με την πανδημία, καθώς παρουσίασαν και οι τρεις συμπτώματα κορονοϊού. Μόλις μία ώρα μετά τον Μπόρις Τζόνσον ο υπουργός Ματ Χάνκοκ ανακοίνωσε ότι έχει κορονοϊό και εργάζεται από το σπίτι. Ο καθηγητής Κρις Ουίτι ακολούθως, λίγες ώρες μετά, ανακοίνωσε ότι παραμένει σε καραντίνα καθώς εμφάνισε συμπτώματα του ιού. Θα συνεχίσει να συμβουλεύει την κυβέρνηση αλλά θα το κάνει από το σπίτι πλέον καθώς εμφάνισε και ο ίδιος συμπτώματα.

“Αφού παρουσίασα συμπτώματα του κορονοϊού την προηγούμενη νύχτα, σύμφωνα με τις οδηγίες, θα μείνω σε αυτο-απομόνωση στο σπίτι για τις επόμενες επτά ημέρες. Θα συνεχίσω να παρέχω συμβουλές στην κυβέρνηση όσον αφορά στην ιατρική διαχείριση της πανδημίας, την οποία θα υποστηρίζουν οι αναπληρωτές μου” έγραψε στο twitter του.

Παρά τα δύο θετικά τεστ και τα συμπτώματα του Ουίτι, η Ντάουνινγκ Στριτ επιμένει ότι οι υπόλοιποι υπουργοί, αξιωματούχοι και βοηθοί δεν θα υποβληθούν σε τεστ για την ασθένεια εκτός και αν εμφανίσουν συμπτώματα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.