“Δεν έχω καταλάβει σε ποιους απευθύνονται όσοι καλούν τον κόσμο σε διαδηλώσεις στα φετινά εγκαίνια της ΔΕΘ. Είναι γνωστό σε όλους ότι υπάρχουν επαγγελματίες μπαχαλάκηδες, υποκείμενα που έρχονται μόνο για να καταστρέψουν. Ο Πρωθυπουργός έδωσε το καλό παράδειγμα για να αποφύγουμε φιέστες και επεισόδια” αναφέρει σε δήλωσή του για τις προγραμματισμένες διαδηλώσεις εν όψει ΔΕΘ, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης και προσθέτει:”Η διαμαρτυρία σε ποιον απευθύνεται; Τι τους φταίνε οι Θεσσαλονικείς που ούτως ή άλλως στηρίζουν τα δίκαια αιτήματα σε μια δύσκολη περίοδο, όπως κι εμείς που επί δέκα χρόνια στηρίζουμε τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων στη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση αλλά και γενικότερα; Ας πάνε σε κάθε υπουργείο για να διαμαρτυρηθούν αντί να καλλιεργούν φόβο που διώχνει τους επισκέπτες από την πόλη. Θέλουν να βγάλουμε πάλι μία εικόνα διχασμού και όχι μια εικόνα αισιοδοξίας και ενότητας;Επιτέλους, σεβαστείτε τους Θεσσαλονικείς, προστατέψτε τη Θεσσαλονίκη”.
Ψωμιάδης:Έρχονται μπαχαλάκηδες
"Είναι γνωστό σε όλους ότι υπάρχουν επαγγελματίες μπαχαλάκηδες, υποκείμενα που έρχονται μόνο για να καταστρέψουν" αναφέρει μεταξύ άλλων σε δήλωσή του για τις προγραμματισμένες διαδηλώσεις εν όψει της ΔΕΘ, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ