Το μήνυμα του Λευτέρη Αυγενάκη για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας – ΦΩΤΟ

Το δικό του μήνυμα έστειλε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το δικό του μήνυμα έστειλε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, μετά την ολοκλήρωση του 45ου τελικού Κυπέλλου Ελλάδας Ανδρών στο μπάσκετ, που ανέδειξε θριαμβεύτρια την ΑΕΚ.«Αξίζουν συγχαρητήρια στην Κυπελλούχο ΑΕΚ, στον φιναλίστ Προμηθέα Πατρών και στους διοργανωτές του 45ου Κυπέλλου Ελλάδας στα “Δύο Αοράκια”, τα οποία γέμισαν με οικογένειες και μικρά παιδιά, προσδίδοντας έμπρακτα σ’ αυτόν τον σπουδαίο αγώνα τον χαρακτηρισμό της γιορτής του μπάσκετ», ήταν το μήνυμά του υφυπουργού.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.