Ακόμα “ξεθάβουν”ναρκωτικά από το πλοίο στην Κρήτη- Έχει κατασχεθεί εδώ και 13 μήνες

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι διωκτικές αρχές έχουν εντοπίσει νέες πολύ μεγάλες ποσότητες τόσο κατεργασμένης κάνναβης όσο και ναρκωτικών χαπιών...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την καλά σχεδιασμένη δουλειά που είχαν κάνει οι διακινητές στο να κρύψουν τα ναρκωτικά στο ρυμουλκό Ανδρέας έρχεται να αναδείξει η συνεχιζόμενη επιχείρηση του Λιμενικού, στο πλοίο που παρέμενε κατασχεμένο στην Αγία Γαλήνη για 13 μήνες.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι διωκτικές αρχές έχουν εντοπίσει νέες πολύ μεγάλες ποσότητες τόσο κατεργασμένης κάνναβης όσο και ναρκωτικών χαπιών και η επιχείρηση δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί.

Υπενθυμίζεται ότι το ρυμουλκό είχε ήδη δοθεί σε Βρετανική εταιρεία, μετά από πλειστηριασμό, όταν έφτασε στις αρχές νέα πληροφορία ότι οι έρευνες που είχαν γίνει σε αυτό τον Δεκέμβριο του 2017 δεν είχαν βγάλει στην επιφάνεια όλες τις ποσότητες των ναρκωτικών που υπήρχαν.

Οι αρχές συνδυάζουν την υπόθεση του ρυμουλκού με αυτή του φορτηγού πλοίου ΝΑΚΟΣ, στο οποίο επίσης είχαν εντοπιστεί τεράστιες ποσότητες ναρκωτικών.

ΠΗΓΗ: cretalive.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.