Λοτζέσκι: Είχαμε πολλές απουσίες αλλά θα έπρεπε να έχουμε πάρει το ματς

Ο Ματ Λοτζέσκι σε δηλώσεις του με την ήττα του Παναθηναϊκού από την ΑΕΚ με 82-81 υποστήριξε ότι το τριφύλλι μπορούσε να είχε κερδίσει παρά τις αρκετές απουσίες...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Ματ Λοτζέσκι σε δηλώσεις του με την ήττα του Παναθηναϊκού από την ΑΕΚ με 82-81 δήλωσε ευχαριστημένος από την απόδοση των πράσινων και υποστήριξε ότι το τριφύλλι μπορούσε να είχε κερδίσει παρά τις αρκετές απουσίες.

Πιο αναλυτικά ο φόργουορντ του Παναθηναϊκού είπε:

«Είχαμε τον κόσμο μας κι η ατμόσφαιρα ήταν φανταστική. Πηγαίνουμε παιχνίδι με παιχνίδι, παίξαμε καλύτερα και σταδιακά βελτιωνόμαστε. Τα πήγαμε καλά κι είχαμε την ευκαιρία να κερδίσουμε. Δεν ήμασταν όλοι μαζί, περιμένουμε και τους άλλους παίκτες μας. Μας λείπανε δύο γκαρντ, είχαμε πολλές απουσίες αλλά έχουμε την ποιότητα και θα έπρεπε να έχουμε πάρει το ματς».Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.