Ζητούν να φύγουν τα ΜΑΤ

Την αστυνομία κατηγορεί ο πρόεδρος του Σωματείου των εργαζομένων της Ελληνικής Χαλυβουργίας... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την αστυνομία κατηγορεί ο πρόεδρος  του Σωματείου των εργαζομένων της Ελληνικής Χαλυβουργίας, κ. Σιφονιός, για το ότι δεν λειτουργεί το εργοστάσιο.Στην  ενημερωτική εκπομπή της ΝΕΤ., ο κ. Σιφονιός, είπε ότι θα πρέπει να αποχωρήσουν οι δυνάμεις των ΜΑΤ, για να επανέλθουν στη δουλειά τους οι εργαζόμενοι, όπως συμφωνήθηκε την προηγούμενη Παρασκευή.   Δείτε το βίντεο από τη ΝΕΤ.  

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.