Ο πρωθυπουργός πήγε…πορεία

Κατέβηκε σήμερα για πρώτη φορά στους δρόμους για να διαδηλώσει μαζί με τους πολίτες... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο πρώην πρωθυπουργός και μέλος του κυβερνώντος κόμματος της Ιαπωνίας, Γιουκίο Χατογιάμα, κατέβηκε σήμερα για πρώτη φορά στους δρόμους για να διαδηλώσει μαζί με τους πολίτες της χώρας του που τάσσονται κατά της επαναλειτουργίας των πυρηνικών σταθμών μετά το πυρηνικό δυστύχημα στη Φουκουσίμα.Ο Γιουκίο Χατογιάμα διαδήλωσε σήμερα μαζί με χιλιάδες ανθρώπους, σύμφωνα με υπολογισμό των μέσων ενημέρωσης, που διαμαρτύρονταν και σήμερα όπως και κάθε Παρασκευή εδώ και μερικούς μήνες μπροστά από την κατοικία του νυν πρωθυπουργού Γιοσιχίκο Νόντα.    

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.