Ματαίωσε όλες τις διμερείς συναντήσεις ο Ερντογάν

Μετά την ολοκλήρωση της Συνόδου Κορυφής του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας Ευξείνου Πόντου (ΟΣΕΠ), ο Τούρκος Πρόεδρος...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μετά την ολοκλήρωση της Συνόδου Κορυφής του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας Ευξείνου Πόντου (ΟΣΕΠ), ο Τούρκος Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, δεν προσήλθε στο επίσημο γεύμα με τους ξένους ηγέτες, στο παλάτι Ντολμά Μπαχτσέ.Για το λόγο αυτό ματαιώθηκαν όλες οι διμερείς συναντήσεις που είχαν προγραμματισθεί, ειδικότερα με πρωτοβουλία του Τούρκου Προέδρου με τον Έλληνα ομόλογό του, Προκόπη Παυλόπουλο, με το Ρώσο πρωθυπουργό Ντμίτρι Μεντβέντεφ, τον Πρόεδρο της Μολδαβίας Ιγκόρ Ντόντον και άλλους ξένους ηγέτες.Στο γεύμα, αντί του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, παρακάθησαν ο Τούρκος πρωθυπουργός Μπιναλί Γιλντιρίμ και ο υπουργός Εξωτερικών Μεβλούτ Τσαβούσογλου.Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.