Τριμελής επιτροπή θα διερευνήσει την σιδηροδρομική τραγωδία

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΣΕ, κατόπιν εντολής του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΣΕ, κατόπιν εντολής του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη υπό τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών & Μεταφορών κ. Αθ. Βούρδα, στα γραφεία του ΟΣΕ, με τη συμμετοχή των Διοικήσεων ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ & ΕΕΣΣΤΥ, για τη διερεύνηση του χθεσινού τραγικού συμβάντος.

Στη σύσκεψη αποφασίσθηκε, η συγκρότηση τριμελούς Επιτροπής, η οποία θα παραδώσει έως την Παρασκευή 19 Μαΐου 2017 την πρώτη εκτίμηση του πορίσματος. Η Επιτροπή ξεκινά το Έργο της από σήμερα, παραλαμβάνοντας όλα τα στοιχεία που απαιτούνται. Επίσης, στο σημείο του τραγικού συμβάντος, βρίσκονται οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ και σήμερα το βράδυ θα ενημερώσουν και την Επιτροπή και την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.