Νοσ.Παπαγεωργίου:2 € για ραντεβού

Επιστολή με στόχο την ενημέρωση των πολιτών, για την ανάθεση της υπηρεσίας των τηλεφωνικών ραντεβού, σε ιδιωτική εταιρία, από τη Διοίκηση του νοσοκομείου Παπαγεωργίου, δημοσιοποιεί το σωματείο των εργαζομένων του νοσοκομείου.Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι εργαζόμενοι στη συγκεκριμένη επιστολή, η εν λόγω απόφαση της διοίκησης του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου, «αλλοιώνει το χαρακτήρα του ως Δημόσιου Νοσοκομείου και το μετατρέπει σε ένα ελιτίστικο νοσηλευτικό ίδρυμα για λίγους». Διαβάστε την επιστολή: «Αγαπητέ συμπολίτη,Η Διοίκηση του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου αποφάσισε εσπευσμένα να αναθέσει την υπηρεσία των τηλεφωνικών ραντεβού των τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου, σε ιδιωτική εταιρεία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης κοινού, μετακυλώντας το κόστος λειτουργίας της στους ασθενείς. Παρά το ότι οι όροι ανάθεσης τηρούνται ως επτασφράγιστο μυστικό, η Διοίκηση έχει επιβεβαιώσει στα μέσα ενημέρωσης ότι το κόστος για τον ασθενή θα ανέρχεται σε 2€ ανά ραντεβού.Το Σωματείο Εργαζομένων του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου έχει δηλώσει από την πρώτη στιγμή την πλήρη αντίθεση του σε πράξεις, αποφάσεις και ενέργειες που μετατρέπουν σταδιακά και νομοτελειακά την υγεία από κοινωνικό αγαθό, σε κερδοσκοπικό προϊόν. Δε μπορεί βέβαια να παραγνωρίσει το γεγονός ότι το υπάρχον τηλεφωνικό κέντρο στο οποίο απασχολούνται σήμερα κατά μέσο όρο 6 εργαζόμενοι του νοσοκομείου, ασφυκτιά υπό το πλήθος των 1500 και πλέον καθημερινών ραντεβού για τα εξωτερικά ιατρεία, και των ακόμα περισσότερων ατελέσφορων κλήσεων, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ταλαιπωρία των πολιτών.Στο πλαίσιο των παραπάνω, και ευελπιστώντας ότι θα βρεθεί ένας δίαυλος επικοινωνίας με τη Διοίκηση του νοσοκομείου Παπαγεωργίου, έτσι ώστε να υλοποιηθούν τεχνικά εφικτές και χαμηλού κόστους λύσεις, που θα στοχεύουν στην αναβάθμιση της υπάρχουσας υπηρεσίας αλλά θα αντιλαμβάνονται ταυτόχρονα και τη δεινή οικονομική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι πολίτες της Μακεδονίας, το Σ.Ε.Ν.Π. κατέθεσε στη Διοίκηση μια ολοκληρωμένη τεχνοοικονομική πρόταση η οποία βασίζεται στην ακόλουθη δέσμη μέτρων:1. Τον εμπλουτισμό του υπάρχοντος τηλεφωνικού κέντρου για τα ραντεβού των εξωτερικών ιατρείων με περισσότερες τηλεφωνικές γραμμές2. Την εγκατάσταση φωνητικής πύλης η οποία θα ενημερώνει τους ασθενείς για το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού στο ιατρείο της επιλογής τους, έτσι ώστε να αποφορτιστεί η υπηρεσία από τις κλήσεις που δεν οδηγούν σε ραντεβού3. Την επέκταση του ωραρίου της υπηρεσίας των τηλεφωνικών ραντεβού των εξωτερικών ιατρείων με μία ακόμα ολιγομελή απογευματινή βάρδια (15:00-23:00), κατά τα πρότυπα των εργαζομένων στις διοικητικές υπηρεσίες που υποστηρίζουν τα απογευματινά εξωτερικά ιατρεία των νοσοκομείων.Με την υλοποίηση των παραπάνω μέτρων, το Σωματείο Εργαζομένων εκτιμά ότι ο φόρτος της πρωινής βάρδιας θα μειωθεί κατά 30-40%, με ότι αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία του νοσοκομείου και την εξυπηρέτηση των πολιτών που χρόνια τώρα δείχνουν την εμπιστοσύνη τους στο νοσοκομείο μας, εξαιτίας του υψηλού επιπέδου των παρεχομένων υπηρεσιών. Πάνω από όλα όμως, η εφαρμογή μιας τέτοιας λύσης θα αποδείξει στην πράξη ότι σε αυτούς τους δύσκολους για την πατρίδα μας καιρούς, η Διοίκηση ενός από τα μεγαλύτερα νοσηλευτικά ιδρύματα της χώρας, αποδεικνύει στην πράξη της κοινωνική της ευαισθησία, δεν απαξιώνει τις υπηρεσίες της, κρατά ψηλά τον πήχη της ποιότητας, ενώ παραμένει πιστή στο πνεύμα του ευεργέτη και δωρητή του Νοσοκομείου κ. Νικόλαου Παπαγεωργίου για ένα νοσοκομείο για όλους τους πολίτες της Θεσσαλονίκης και ιδιαίτερα για τις ασθενέστερες οικονομικά ομάδες των δυτικών προαστίων της πόλης μας.Η μέχρι σήμερα αδιάλλακτη στάση της διοίκησης που παραμένει ανυποχώρητη στην πρόθεση της να «παραδώσει» τα τηλεφωνικά ραντεβού των εξωτερικών ιατρείων στους ιδιώτες εργολάβους της υγείας εις βάρος των χειμαζόμενων πολιτών, οδήγησε από την προηγούμενη Δευτέρα 03/09 το Σ.Ε.Ν.Π., με τη συνεπικουρία του Συλλόγου Νεφροπαθών Νομού Θεσσαλονίκης και του Συλλόγου Καρκινοπαθών Μακεδονίας-Θράκης, σε μια εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών της Θεσσαλονίκης καθώς και τη συλλογή υπογραφών διαμαρτυρίας. Μέχρι σήμερα περισσότεροι από 2500 πολίτες έχουν υπογράψει τόσο το σχετικό βιβλίο διαμαρτυρίας όσο και την ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε για το σκοπό αυτό (www.diamartyria.dupalgardens.com) διατρανώνοντας την αντίθεση τους στα σχέδια της Διοίκησης, βροντοφωνάζοντας ότι η προσχηματική παραχώρηση της υπηρεσίας των τηλεφωνικών ραντεβού των εξωτερικών ιατρείων σε ιδιώτες και το «τσουχτερό» αντίτιμο της θα καταστήσει την επίσκεψη στο νοσοκομείο «απαγορευμένο καρπό» για τους μη έχοντες, που δυστυχώς γίνονται κάθε μέρα και περισσότεροι.Έξω από συντεχνιακά αιτήματα, δηλώνουμε την πρόθεση μας να συνεχίσουμε την εκστρατεία ενημέρωσης του πολίτη και τη συλλογή υπογραφών διαμαρτυρίας ενάντια στην συγκεκριμένη, αλλά και σε κάθε άλλη παρόμοια απόφαση της διοίκησης του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου, που αλλοιώνει το χαρακτήρα του ως Δημόσιου Νοσοκομείου και το μετατρέπει σε ένα ελιτίστικο νοσηλευτικό ίδρυμα για λίγους. Ενώνουμε τη φωνή μας, με την κραυγή αγωνίας των χιλιάδων πολιτών που υπογράφουν καθημερινά τη διαμαρτυρία ελπίζοντας να βάλουν τέλος στα σχέδια που γίνονται γι αυτούς, χωρίς αυτούς. Παραμένουμε στις επάλξεις, μέχρι την τελική δικαίωση.Δ.Σ. Σωματείου Εργαζομένων Νοσοκομείου Παπαγεωργίου»  Πηγή: diamartyria.drupalgardens.com    

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ