• Αθήνα23°CΥψηλή:23°C
    Χαμηλή:20°C
  • Θεσ/νίκη22°CΥψηλή:22°C
    Χαμηλή:16°C
  • Πάτρα17°CΥψηλή:23°C
    Χαμηλή:16°C
  • Ηράκλειο24°CΥψηλή:24°C
    Χαμηλή:19°C
  • Λάρισα24°CΥψηλή:24°C
    Χαμηλή:14°C
Mελέτη: Αυτή είναι η ιστορία μου

    Οι πολιτικοί αρχηγοί απαντούν στους πολίτες

    Πρώτη καταχώρηση: 30/04/2012 - 00:00

    Τελευταία δημοσίευση: 30/04/2012 00:00Εκπομπές

    Οι πολιτικοί αρχηγοί απαντούν στους πολίτες

    Ο Πάνος Καμμένος:

     

    Η Ντόρα Μπακογιάννη:

     

    Ο Γιώργος Καρατζαφέρης:

     

     

     

     

     

    εκτύπωση

    Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς του enikos.gr και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις.

    Tηλ. 6944 05 05 05 και 6944 06 06 06

    Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το enikos.gr:

     

    e-mail: info@enikos.gr

    Tηλ: 210 87 88 006-007-008

    Fax: 210 87 88 200

    Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

    όνομα
    e-mail
    σχόλιο
     
    *

    To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
    To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση.
    Η δημοσίευση του σχολίου σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιώσετε ότι εσείς είστε ο σχολιαστής, μέσα από το email σας.

    Σχόλια (90)
    • Ανδρέας ΠαπαιωσήφΔευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012, 04:32
      Είμαι δεκαεφτά ετών μαθητής Γ'λυκείου σε δημόσιο σχολείο και θα ήθελα να εκθέσω δύο σχόλια.Το πρώτο σχολίο μου αφορά την παιδεία που ως μαθητής με αφορά απόλυτα, είναι ένα μεγάλο μείον του κυρίου Καμμένου που δεν έχει απαντήσει στίς ερωτήσεις περί παιδείας διότη η παιδεία κατ'εμέ, ενός απλού μαθήτη που δεν έχω ακόμα λόγο για τα πολιτικά δρόμενα της χώρας άμμεσα είναι το μέσο εξέληξης και πορείας της χώρας σε ένα καλήτερο αύριο χωρίς φοροδιαφυγή και άλλα παρελπόμενα.Απο την μερία του λέει οτι δεν ειναι μείζον ζήτημα της Ελλάδος αυτή την στιγμή η παιδεία και εγώ ερωτώ αν δεν ειναι μείζον ζήτημα τότε πως οι αυριανοί έλληνες θα μπορούν να αντιμετωπίζουν στηβαρά και άμμεσα τα προβλήματα που οι παλεότερες γενίες μας κληροδότησαν αν δεν αλλάξει το "σάπιο" και "ασθενές" εκπαιδευτικό σύστημα που υπάρχει ; Το δεύτερο σχολίο μου και συνάμα ερωτημά μου αφορά ένα θέμα το οποίο δεν ακούστικε στο "debate" του κυρίου Καμμένου.Αφορά την υπόληψη που έχει αυτή την στιγμή η χώρα στον υπόλοιπο κόσμο η οποία είναι οτι σε μεγάλο ποσοστό πολίτες άλλων κρατών θεωρούν την Ελλάδα μια χώρα τριτοκοσμική και τελείως διαλημένη σε όλους της του τομείς.Θα ήθελα να ρωτήσω πώς μπορεί αυτή η εικόνα να αλλάξει και να αποκατασταθεί αυτή η "χαμένη" υπόληψη στον έλληνα πολίτη ; Υ.Γ Αν είναι δυνατόν θα ήταν πολύ ευχάριστο για εμένα να απαντηθούν αυτα τα δύο ερωτηματά μου.
    • PeriklisΣάββατο 9 Ιουνίου 2012, 23:34
      Ο Καμμενος δεν τα λεει ασχημα απλα αθτη η αδιαλλαξια του σχετικα με τις συνεργασιες νομιζω οτι θα του κοστισει πολυ περισσοτερο απ οτι θα του δωσει στις εκλογες...Δεν ειναι κακο να συνεργαστει κ να πεισει τους αλλους με τις προτασεις του αν ειναι εφαρμοσειμες φυσικα...Νομιζω οτι ειχε καλη παρουσια στην εκπομπη κ σταθηκε στηβαρος κ σοβαρος στις ερωτησεις εκτος απο την παιδεια...θα τον ψηφιζαν πολυ αν ελεγε οτι μπορει κ να συνεργαστει..
    • nektarios theodorakisΤρίτη 8 Μαίου 2012, 18:37
      Ακουω απο χθες βραδυ στα καναλια, για το φαινομενο "χρυση αυγη".Κατα 'ρχην θελω να δηλοσω οτι ειμαι αντιθετος σε καθε ιδεολογια του τυπου χρυσης αυγης και δεν θα ειμαι ΠΟΤΕ ψηφοφορος της.Και τωρα θελω να ρωτησω, ποιος ειναι αυτος που εφερε την χρυση αυγη στην ελληνικη βουλη? ο λαος? ή μηπως αυτοι που οργωσαν το χωραφι για να το σπειρουν ορισμενοι?Μηπως ολοι αυτοι που χρονια τωρα τρομοκρατουν το λαο κλεβοντας?και ποτε δεν τιμωρηθηκαν? μηπως ολοι αυτοι που τρομοκρατουν το λαο απο τα ΜΜΕ λεγοντας οτι χρεοκοπουμε αν δεν...ψηφίσουμε το "μνημονιο"? μηπως ολοι αυτοι που αφησαν ελευθερους να αλωνιζουν τους λαθρομεταναστες να τρομοκρατουν τους πολιτες του ιστορικου κεντρου των αθηνων?.Απαντω εγω λοιπον.δεν τους εφερε ο λαος.εσεις τους φερατε κυριοι!! εσεις που τωρα δηθεν θεωρειτε το λαο ανωριμο και ναζιστη.Καποτε ενας μεγαλος προπονητης ποδοσφαιρου ειχε πει στους ποδοσφαιριστες του πριν απο ενα μεγαλο ντερμπι οτι "οποιος φοβαται να παρει σκυλο"ε λοιπον ο ελληνικος λαος (δυστηχως για μενα) ΑΓΟΡΑΣΕ...ΣΚΥΛΟ!!!
    • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΡΑΣΙΔΗΣΔευτέρα 7 Μαίου 2012, 22:51
      Είμαι 45ετών άνεργος οικογενειάρχης 12μήνες, δεν με παίρνουν ούτε για νεκροθάφτη γιατί ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ 35ετών. Αυτό δεν είναι κοινωνικός ρατσισμός; Θα έλεγα τα κόμματα να αντιληφθούν επιτέλους την σοβαρότητα της κατάστασης και να τα βρούν. Όχι άλλες εκλογές. Χρειάζονται πραγματικά μέτρα, που θα χτυπήσουν την ανεργία, την φοροδιαφυγή και τα παράγωγά της. Να δημιουργηθεί παραγωγή αγροτική-κτηνοτροφική, βιομηχανική, τονίζω παραγωγή σε όλα τα επίπεδα και τις μορφές. Υγεία και παιδεία. Και αφήστε την καραμέλα με τον τουρισμό, που είναι ένα ευπαθή προιόν και ευαίσθητο σε εξωτερικούε και εξωγενείς παράγοντες. Το δημογραφικό δεν το θίγει κανείς; Γιατί; Ποιοί θα ζούν στηνΕλλάδα σε 30-60-90χρόνια; Αυτά προς το παρόν, ΔΩΣΤΕ ΕΓΑΣΙΑ ΣΤΟΥς ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. Ευχαριστώ.
    • ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥΔευτέρα 7 Μαίου 2012, 21:57
      Νίκο, είμαι σαράντα ετών κι από τότε που άρχισα να καταλαβαίνω μέσα στο σπίτι επικρατούσε μονίμως δικομματισμός...ο πατέρας ΝΔ η μητέρα ΠΑΣΟΚ... και σε κάθε πολιτική αναμέτρηση, dejavu ...ήρθε η ώρα όλοι αυτοί οι "ανεπάγγελτοι" κύριοι να φύγουν, τους βαρεθήκαμε, τους σιχαθήκαμε...δεν το καταλαβαίνουν; θέλουμε μεταπολίτευση εδώ και τώρα! τη χρυσή αυγή αυτοί οι "δημοκράτες" την έβαλαν στη βουλή...προσωπικά θα ήθελα να δω τα δύο κόμματα στο 17% που δεν μπήκε στη βουλή!
    • παπαζαχαριου ΔημητρηςΔευτέρα 7 Μαίου 2012, 12:02
      να σας πω τι φοβάμαι για να εξασφαλίσουν το μνημόνιο και μακάρι να βγω ψεύτης ... πρόταση απο τους δυο ΠΑΣΟΚ -ΝΔ στον Κουβελη ναι τον κυρ Φώτη να αναλάβει πρωθυπουργός και έτσι θα υπάρξει μνημονιακη κυβέρνηση
    • ΧάρηςΠαρασκευή 4 Μαίου 2012, 13:32
      @ADIDIAS
      " ...ki αμα τους εχει ...?????
      τραβα μια βολτα να δεις χουντοβασιλικε πικραμενε...
      το νομιμο σε μαρανε ή η υποκρισια του "αντρος" που τσιριζει "ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ"


      Που φτάσαμε! Να μας λέει χουντικούς, ποιός ...Ο ΤΣΙΠΡΑΣ !!! Ο καταστροφέας της οικονομίας !!

      - Ο άνθρωπος που δεν έχει αφήσει μέρα τα μαγαζία στο κέντρο να δουλέψουν!
      - Ο άνθρωπος που έλεγε να προσλάβουμε άλλες 200.000 υπαλλήλους στο Δημόσιο !
      - Ο άνθρωπος που θα διαγράψει μονομερώς τα χρέη μας αλλά θα μας κρατήσει στο ευρώ !
      - Ο άνθρωπος που ποινικοποίησε τον τουρισμό στην Αθήνα !
      - Ο άνθρωπος που κρέμασε πανώ με συνθήματα στον ιερό βράχο της Ακρόπολης !
      - Ο άνθρωπος που γέμισε τη Νομική και την Υπατία με λαθρομετανάστες !!
      - Το μεγαλύτερο φασισταριό που έχει περάσει ποτέ από το κοινοβούλιο από τη Μεταπολίτευση και έπειτα !

      ΕΛΕΟΣ !!

      Στο λέω και πάλι για να το εμπεδώσεις: ΕΞΩ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.
      Εσείς φέρτε τους όλους ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ.
      ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ. ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ 2.5% ΜΟΝΟ, ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.


      "αλλα κοντος ψαλμος αλληλουια
      απο Δευτερα που θα ψαχνει που να κρυφτει ο χοντροκαραγκιοζης σου
      θα βγει καπακι και η ειδηση ΠΟΣΑ του εσταξαν οι τροικανοι για να μην ειναι μονος ο ΓΑΠ στο ξεπουλημα , να σε δω που θα εισαι "


      Σώπα ρε μεγάλε... Τη Δευτέρα -ΜΕΤΑ- τις εκλογές θα βγεί η είδηση ;;;
      Φαντάζομαι από έγκυρες πηγές όπως π.χ. το indymedia, το ΣΚΑΙ ή το Αλ Τζαντίρι ;;

      Τί πίνεις και δε μας δίνεις, σύντροφε ;
    • Τηλέμαχος1Παρασκευή 4 Μαίου 2012, 00:58
      Είδα στο κανάλι 9 χθές, 2 Μαϊου 2012, τον Κο Σαμαρά, να δέχεται ερωτήσεις από 70-100 εργαζόμενους, σε κάποια αίθουσα, με σκηνικό και δομή που προσπαθούσε να μιμηθεί το ενικός.gr (στο οποίο αρνήθηκε ευγενικά να υποστεί τη βάσανο του αληθινού και ευτυχώς σαρκοβόρου, και όχι λιβανιστικού κοινού).
      Φίλη μου, έλλογος οπαδός της ΝΔ, μου είπε ότι παραβρέθηκε εκεί, κατόπιν πρόσκλησης από φίλο της, συνδικαλιστή της ΝΔ. Η συγκέντρωση έγινε σε χώρο του Λαυρίου. Η φίλη μου μου είπε δυσαρεστημένη -έγινε όμως φανερό και από την παρακολούθηση της εκπομπής- ότι οι παριστάμενοι ήταν προσκεκλημένοι και φίλα προσκείμενοι, και όχι περίπου τυχαίο δείγμα, όπως αυτό του ενικός.gr
      Ηταν εξαιρετικά αλγεινό για μένα να βλέπω αυτή τη γλυκερή εναλλαγή ερωτήσεων-πάσα, με ευγενές, διακριτικά λατρευτικό ύφος, και την ήρεμη αυτοπεποίθηση του Προέδρου, ο οποίος, με ζεστή αμεσότητα και σιγουριά, προσπαθούσε να πείσει τους ήδη πεισμένους.
      Αυτός ο λεβέντης, με το συμπαθέστατο παρουσιαστικό και την αναμφισβήτητη ευγλωττία, προσπαθούσε απλώς να μας παραπλανήσει.
      Βέβαια τον καταλαβαίνω. Γνωρίζει και εκείνος, όπως και ο τελευταίος των επικοινωνιολόγων ότι κρίσιμη μάζα του κοινού δεν έχει επαρκή οξύνοια για να καταλάβει την απάτη. Του είπαν τα νούμερα, του είπαν συμφέρει, το έκανε. Αδιάφορη η βαναυσότητα της προσβολής της νοημοσύνης, όσων καταλάβουν… Αδιάφορος ο εξευτελισμός στα μάτια όσων κατάλαβαν…
      Έτσι είναι η πολιτική. Δεν ήθελε να ρισκάρει σε αληθινό κοινό, δεν ήθελε να δείξει και ότι δεν πήγε.
      Στ’ αλήθεια ο μελλοντικός υπερασπιστής και σωτήρας της πατρίδας, ο μάλλον αρχηγός του πρώτου κόμματος, προτιμά να επιστρατεύει τα πνευματικά, ψυχικά και επικοινωνιακά του χαρίσματα σε θεατρικές μιμήσεις, και όχι σε αληθινές μάχες; Προτιμά να εξαπατήσει και όχι να πείσει; Αν ευτελίζει έτσι την παρουσία του, από πού θα βρεί δύναμη να πεί δύσκολα όχι; Τι χαρακτήρα προπονεί;
      Άστοχη απόφαση της στιγμής; Όχι. Σύστημα. Το ίδιο έκανε στο λόγο που εκφώνησε στην κοινοβουλευτική ομάδα, πριν ψηφίσει τον εφαρμοστικό νόμο του μνημονίου ΙΙ. Μίλησε σαν να ήταν να ψηφίσει όχι.
      Αν ο Κος Παπανδρέου έχει μία φανερή δυσκολία να παρακολουθήσει τις πνευματικές λειτουργίες του περίγυρού του, ο Κος Σαμαράς δεν έχει αυτό το ελαφρυντικό.
      ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΤΟΠΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΙΟΝΕΞΙΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΙΚΟΣ.GR, ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΤΟΠΗΜΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΔΥΘΗΚΕ ΟΤΙ ΕΔΩΣΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ, ΤΗ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ. ΌΝΕΙΔΟΣ.
    • nektarios theodorakisΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 22:29
      ego k.xatsinikolaou eimai idiotikos ipallilos kai an to afentiko mou, mou pi kane mou auti ti doulia tote prepi na kopso to sverko mou kai na tin kano.tora lipon akouo tous diaforous politikous ite ipopsifious vouleftes ite politikous arxigous na lene, den sinergazome me kanena, den ta vrisko me kanena, ego sinergozome mono me tous dikous mou orous kai alles teties....vlakies!!!.kai leo tora ego.mia fora sta 4 xronia ego eimai to afentiko kai autoi einai oi ipaliloi mou kai an ego san laos po me tin psifo mou....sinergastite prepi na kopsoun to lemo tous kai na sinergastoun!!! kano lathos k.xatsinikolaou?
    • ΧρηστοςΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 21:24
      Ετσι μπραβο να σας μαθαινουμε . Ολα τα πολιτικα κομματα που ειναι τι κανουν εκτος απ τον ΣΥΡΙΖΑ . Α ρε χανζηνικολαου ποσο μικρος εισαι .!!
      Χθες στην Πατρα στην κεντρικη πλατεια η μεγαλυτερη συγκεντρωση πολιτικου κομματος και δεν ειπες ουτε μια αναφορα εστω.
      Ντροπη σας
    • PEGGYΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 20:39
      ΝΙΚΟ , Η ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΟΥΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ!!!!! ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΡΥΘΜΟ!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Θωμας ΚρανιαςΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 17:31
      Ετσι ενημερωτικά επειδή είμαι ακριβής για να σταλεί ένα δέμα 1 κιλού στην αγγλία τα ελτα ζητούν 64, 20 € . To email μου είναι t.kranias@gmail.com οποιος θέλει μπόρω να του το στείλω
    • GpΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 17:13
      Παρόλη τη λασπολογία και αντιπαράθεση στο διαδίκτυο, παρόλες τις δύσκολες και καίριες ερωτήσεις στη συνέντευξη Χατζηνικολάου από πολίτες, ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ απάντησε με νηφαλιότητα, σύνεση και προπαντως με ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ και αμεσότητα που εκπλήσει για σύγχρονο Έλληνα πολιτικό!Κερδίζει τις εντυπώσεις σε φίλους και αντιπάλους!
    • giannisΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 17:11
      Δυνατά με Καρατζαφέρη!
    • ADIDIASΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 16:22
      ...ki αμα τους εχει ...?????
      τραβα μια βολτα να δεις χουντοβασιλικε πικραμενε...
      το νομιμο σε μαρανε ή η υποκρισια του "αντρος" που τσιριζει "ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ"

      αλλα κοντος ψαλμος αλληλουια
      απο Δευτερα που θα ψαχνει που να κρυφτει ο χοντροκαραγκιοζης σου
      θα βγει καπακι και η ειδηση ΠΟΣΑ του εσταξαν οι τροικανοι για να μην ειναι μονος ο ΓΑΠ στο ξεπουλημα , να σε δω που θα εισαι
    • ΧάρηςΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 15:36
      @ADIDIAS Τετάρτη 2 Μαίου 2012, 15:27
      "ο Καρα-Τζαφερ ποσους μαυρουκους εχει στο κτημα στο Λιτοχωρο;; "

      Αυτό που λες είναι ρατσιστικό και δηλώνει το ποιόν σου. Αν ισχύει αυτό που λες τότε εφόσον ο εργάτης είναι νόμιμος μετανάστης με ΑΦΜ και με ΙΚΑ δε βλέπω το πρόβλημα.
      Προφανώς εσύ όμως το βλέπεις.
      Μήπως γιατί είσαι κομματόσκυλο;

      (Σιγά μη ρίσκαρε πολιτικός αρχηγός να έχει λαθρομετανάστες στη δούλεψή του )

      @ΓΙΩΡΓΟΣΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 15:22
      "ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΧΑΡΗΣ! Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕΙ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ! ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΕΝΤΙΜΟ ΦΑΣΙΣΤΑ! "

      ΦΑΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ...

      ΟΤΑΝ ΡΙΞΕΙ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΡΟΧΑΛΑ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΣΟΥ, ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΛΑΙΕΙ ΜΕ ΑΛΑΛΛΑΓΜΟΥΣ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ...
    • wizΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 15:36
      Καλα ρε παιδια...... ο λογος που δεν καλει Καζακη (ΕΠΑΜ) και αλλα μικρα κομματα ειναι μπροστα σας. Για κοιταξτε αριστερα στη σελιδα να δειτε πιοι διαφημηζουν !
    • ΓΙΩΡΓΟΣΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 14:00
      Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ, ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ [ΤΕΤΟΙΟΥ "ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ" ΕΙΔΟΥΣ], ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΤΖΟΓΟΣ!!! ΑΝΗΚΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ.
    • ΠάνοςΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 11:24
      ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΙΚΟΣ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΨΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ . ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ;; ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ .
      ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΡΟΕΒΑΛΑΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΑΝ ΠΑΡΑ ΔΥΣΚΟΛΕΨΑΝ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΗΤΕΣ. ΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ .
    • ΧρήστοςΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 10:06
      Μου κάνει εντύπωση, γιατί ο κ. Χ"Νικολάου μας προβάλει τους τρεις αυτούς αρχηγούς; Είναι πάρα πολύ ύποπτο, μιας και ξέρουμε τις πολιτικές του πεποιθήσεις!
      Κ. Χ"Νικολάου, ο κόσμος ξύπνησε και αν νομίζετε ότι είσαστε έξυπνος, τότε είστε πάρα πολύ νυχτωμένος!!!
    • KOUTSOUGIANNIS KON/NOSΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 08:54
      ΤΟ ΟΤΙ ΕΚΛΕΙΣΕ Ο ΟΕΚ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΕΝ ΜΙΑΣ ΝΥΚΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΑ ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΓΙΑ
      ΤΟ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ
    • Αποστόλου ΓιάννηςΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 01:41
      Εάν τους είχατε ακούσει (τους Μητσοτάκηδες) νωρίτερα, δεν θα είχαμε φτάσει στην χρεωκοπία. Ντόρα Μπακογιάννη, εκπρόσωπος μιας καθαρά οικογενειοκρατικής δημοκρατίας. Αυτή τη συμπεριφορά δεν την ανεχόμαστε βολεμένη του συστήματος ! Επιτέλους εσύ και η ψευτοπροοδευτικότητά σου
    • Πέτρος ΣφακιανάκηςΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 00:58
      http://anti-ntp.blogspot.com/2012/05/blog-post_273 8.html

      Συνέχισε να φέρνεις όλα τα λαμόγια της πολιτικής και να αποκλείεις εσκεμένα όλες της νέες φωνές και στο τέλος θα έχεις και εσύ την τύχη που θα έχουν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ στις εκλογές.
    • Sonia IonΠέμπτη 3 Μαίου 2012, 00:36
      βρε παιδια, οταν λεμε ολοι, ενοουμε ολοι.και οταν λεμε μικρα κομματα, εννοουμε μικρα..δηλαδη΄΄ ανταρσυα, κινημαδεν πληρωνω, διαγραφω χρεη, ανυποταχτοι πολιτες κ αλλα...πολλα.36 χαρτια θα μας δωσουν τη Κυριακη.ας πεταξουμε τα γνωστα κ ας διαλεξουμε απ τα αγνωστα.ετσι κ αλλιως αυτοι τα πραγματα τα μαγειρεψαν.τι νομιζετε , οτι περιμενουν την ψηφο μας?
    • γρηγορηςΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 20:51
      κρατικοποιησεις εχουν γινει στην ελλαδα πχ ολυμπιακη. αλλα χαρη ετσι παραδεχεσαι αυτα που ειπε ο καμμενος οτι δηλα;δη ανηκει στους ροτσιλντ ενω ο καρατζαφερης ειπε οτι ειναι κρατικη . και δεν σε ενοχλει χαρη οτι ο χρυσος της ελλαδος ειναι στην γερμανια??????????? ποιος τον εστειλε?? 94 τοις εκατο ειναι αυτο χαρη μου.
      ο καρατζαφερης γιατι ψηφισε το μνημονιο1 αφου το πασοκ εφτανε?????????????????????????????? ποσο εξυπνο ηταν αυτο πολιτικα? δεν θα ειχε τωρα πιο πολλα ποσοστα? γιατι λοιπον το εκανε? μηπως ετσι εξασφαλιζε πως δεν θα εχει διαροες το πασοκ οθτως ωστε να σιγουρευτει το μνημονιο??????????????????????????????? και αν δεν ψηφιζοταν το μνημονιο δεν θα τον αναγκαζε τον γαπ να παει στον αραβα ε??????????????????????
    • γρηγορηςΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 20:33
      για τους λατρεις της ντορας επιτρεψτε μου να λαικισω λιγακι και να πω αληθειες στον κοσμο πο την ψηφιζει . εχουν διαβασει το σχεδιο ανναν που υποστηριζε η ντορα? παρεδιδε την κυπρο στους αμερικανους απολυτα. μηπως μπορουν να το συσχετισουν με τον φυσικο πλουτο της? και οτι οι αμερικανοι το ηξεραν απο το 2000? και φυσικα ηθελαν να τον παρουν τζαμπα ολε? στην γαυδο γιατι πηγε η οικογενεια μητσοτακη τον μπους? για να δει τις παραλιες? εντελως ςυμπτωματικα εκει βρισκεται φοβερος φυσικος πλουτος.
      α και γιατι ο πουτιν δεν θελει να ακουει γι αυτην?τι του εκανε? και οτι και να του εκανε ποιος εχασε? μηπως η ελλαδα?
      ποια η σχεση της με τον χριστοφορακο?
    • to troktikoΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 19:48
      Tω καιρό εκείνο, υπήρχε ένα οικόπεδον παραθαλλάσιον που ονομάζετο
      Κρανίου τόπος ή αλλιώς Ελ και είς στην βαρβαρικήν Greekexouften.
      Eις το οικόπεδον αυτό, κατοικούσαν πολλοί Άνθρωποι και αρκετά περίεργα Όντα τα επονομαζόμενα Μελι-κουταλιήμ τα οποία είχαν κουτάλες αντί χεριών και ετρέφοντο μόνο με μέλι.
      Το μέρος εκείνο όμως, είχε μία ιδιαιτερότητα.
      Οι Άνθρωποι (όπως είχε πει και ο Προφήτης Λιακοπουιήλ, εις την Πρώιμη Διαθήκη ) ψεκάζονταν ανά τακτά χρονικά διαστήματα , εξ ουρανού.
      Όχι με μάνα, αλλά με τον πατέρα και την μάνα μαζί,
      όπερ μεθερμηνευόμενον, με μία ουσία αγνώστου προελεύσεως, αλλα γνωστής ονοματολογίας, την μουροχαβλίασην.
      Αποτέλεσμα αυτού ήτο, τα Μελικουταλιήμ να αναλάβουν τις ευθύνες τους και για μην επέλθει ολοκληρωτική καταστροφή (χαθεί και το μέλι), προκύρηξαν εκλογές, για να σώσουν το είδος των Άνθρωπων από εξαφάνιση και να δώσουν έναν άλλο αέρα ανάπτυξης εις το οικόπεδον.
      Το κάθε υποψήφιο Μελικουταλιήμ επέλεξε και μία γωνία του οικοπέδου, για έδρα.
      Το πρώτο, γνωστόν και ως afratovarelus εγκαταστάθει εις το Κέντρον αλλά το GPS(God Profit System) το έβρισκε εκτός συνόρων και συγκεκριμένα εις την DouNouTou land (εχθρικό οικόπεδο) εκεί που οι άνθρωποι θυσίαζαν στα είδωλα και συγκεκριμένα στον βωμό του χρήματος (αρκετοί έλεγον ότι επηρεάσθει απο τούτο και θυσίασε τον ισσαΑΚΗ )
      Το δεύτερο, γνωστό και ως capritsus prothipourgus μετακόμισε εις τα Δεξιά, αλλά σύμφωνα με τον Προφήτη Μegaιήλ(o oποίος κατοικούσε εις το όρος debate), είχε παρε δώσε και αυτός, με την DouNouTou land.
      Πολλοί έλεγον δε, ότι ήτο παρών και αυτός, εις το Πραιτώριο και έδωκε το σαπούνι στον Γερμανό Πιλάτο, υπογράφοντας ότι μετά την εκλογή του, θα του πάει και το σχοινί για να κρεμάσει ολους τους Greekexoyften oλοκληρωτικώς.
      Το τρίτο Oν, η επωνομαζόμενη και ως stumpus kokinus εκλείσθει εις τα Αριστερά, και αφού ύψωσε τείχη σαν της Ιεριχούς, έβγαινε μόνο όταν γίνονταν απεργίες και με γιουρούσια, αλλαλαγμούς κ.τ.λ., επροσπάθον να πάρει την εξουσίαν.
      Όλως περιέργως όμως, ενώ το Μέγαρον ήτο ανοικτόν, αυτή ήθελε πρώτα
      να το κλείσει και κατόπιν να το καταλάβει, με σημαίες και με ταμπούρλα κατά τας γραφάς .
      To τέταρτο Ον, ο ksirizus syrizus, μη ευρών καθαράν Αριστερήν τοποθεσίαν εις την αρχή, έφτιαξε παρ’αυτής, μεζονέτα αυθαίρετη (έλεγον κάποιοι), η οποία στα έσχατα έτη ενομιμοποιήθει παρά των γραμματέων και φαρισαίων των δημοσκόπων (των κάποιων που ελέχθει πιό πάνω).
      Το πέμπτο Ον, ήτο ο colotumpus, που ελέω πνεύματος περιστεράς τότε εις τα Θεοφάνεια, ουκ ολίγοι επίστεψον σε αυτόν και ακολούθησον αυτόν.
      Η Θεία Χάρις και η Ανάστασις του οικοπέδου , δεν ήλθε έκτοτε.
      Πολλοί είπον ότι μάλλον η περιστερά που έκατσε στο κεφάλι του δεν ήτο η γνήσια, αλλά μία εκ των αναπληρωματικών.
      Αμήν Αμήν λέγω υμίν: ούτος μόνον εις θαύμα ελπίζει.
      (και τέτοιου είδους θαύματα δεν γίνονται κάθε μέρα)
      Το έκτο Ον δεν έχει έδρα.Κατήλθε εκ του ουρανού σαν κομήτης, καβάλα εις ένα όχημα με πολλούς ίππους , γυρίζει όλο το οικόπεδο, θέλοντας να πάρει τις έδρες των άλλων.

      Ταύτα λέγω είναι η Αποκάλυψη (part 1) του τρωκτικού, που του ‘’την έδωσε’’ και το πνεύμα παρέδωσε , μην βγάζοντας άκρη σε όλο τούτο το αλλαλούμ.
    • FotiosΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 16:06
      Απάντηση στην Ν. Μπακογιάννη για την αναφορά της σχετικά με την ανακήρυξη της ΑΟΖ και το χρονικό διάστημα που θα απαιτείτο για τη αποκόμιση των πρώτων οικονομικών ωφελειών από τους ενεργειακούς πόρους των θαλασσών μας έδωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Υδρογονανθράκων. http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option= com_content&task=view&id=40666&Itemid=138
    • ADIDIASΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 15:27
      @Χάρης

      ο Καρα-Τζαφερ ποσους μαυρουκους εχει στο κτημα στο Λιτοχωρο;;
      ε;;;;;
      ε;;;;
      ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΛάΟΣ-ΚΑΜΠΟΤΖΗ
    • ADIDIASΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 15:22
      Συνεχιζετε απροσκοπτα το εργο σας εκει τα μαντροσκυλα του ενικος να κοβεται σχολια που δεν συναδουν με αυτο που θελετε να περασετε .Δεν καταλαβαινω γιατι δεν αναρτωνται αυτοματα τα σχολια και οσα βριζουν να κοβονται εκ των υστερων (οπως σε αλλα μεσα του διαδικτυου ) , αλλα αναρτονται μετα απο 2 μερες , σε ασχετη με τα υπολοιπα σχολια ωρα κι αφου διαμαρτηρηθουμε για το κοψιμο
      Χατζηνικολαου κανε ξεσκαρταρισμα στους λογοκριτες σου , εχεις καποιους "κομματικους" και αντιδημοκρατες εκει μαλλον
    • ΓΙΩΡΓΟΣΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 15:22
      ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΧΑΡΗΣ! Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕΙ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ! ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΕΝΤΙΜΟ ΦΑΣΙΣΤΑ!
    • φωτιος μπακΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 14:47
      Τελος παντων ολοι εδωσαν το παρον στον ενικο εκτος απο τον αντωνακη.Δεν εχει αναγκη ο Κος Σαμαρας να προσπαθηση να με πειση να τον ψηφισω εμενα τον αναποφασιστο αφου ακουσει τις ερωτησεις μου και τις αγωνιες μου .Λειπαμε πολυ .αλλα και εσενα Κ. Χατζηνικολαου εχω την εντυπωσι πως σας σνομπαρει και δεν καταλαβα ακομη πως το αντιμετοπισατε? ΔΕν οιδα να γραψετε κατι καμου και να καυτηριασετε αυτην την συμπεριφορα. περιμενα και περιμαινω ακομη την ΕΥΘΗΞΙΑΣΑς...!
    • giannisΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 14:36
      Μα, ακούτε τι λέει αυτό το κάθαρμα ο Βενιζέλος. έλεος, λέει όλους τους άλλους ψεύτες, και έχει πει πάνω από 10 ψέματα.. τι του έχουν τάξει αυτού του ανθρώπου για να φέρετε με τόση ψευτιά και αλαζονια στους Ελληνες.. Προσέξτε την ψήφο σας. μετά θα είναι αργά.. υπάρχουν κι αλλά κόμματα. ΟΧΙ ΠΑΣΟΚ.ΔΝ.ΚΚΕ
    • ΚΩΣΤΑΣ ΚΙΡΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 14:01
      ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΠΑΛΕΤΟΥ ΚΑΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ:ΟΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΠΑΩ, ΠΕΡΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ....ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΦΥΣΙΚΑ.ΔΙΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ!!!! Α, ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΝΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΖΕΙ!!!! Ο, ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ, Ο, ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ.........ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!! ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΒΑΤΑΚΙΑ!!!!!!!
    • george-m-Τετάρτη 2 Μαίου 2012, 14:00
      Παλι μαλώνετε μεταξύ σας ολοι σας ! χωρίς λογο.Τ πράγματα ειναι ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ. Εσεις που ειστε με αυτους που σας σκισανε 20 χρονια, σας κοροιδευουνε μεσα στα μουτρα σας ξανα , οτι αυτοι ειναι η λυση μονο, πηγαινετε να ψηφίσετε Γιωργάκη, Παπακωνσταντινου, ρεππα, Χρυσοχοιδη, παπουτση κλπ .Αφήστε λοιπον εμας ολους τους χαζούς να κάνουμε "το λάθος" να ψηφισουμε ανθρώπους που τουλαγχιστον μεχρι ΤΩΡΑ δεν μας πρόδωσαν!. το πολυ πολυ να εχουμε κανει ενα ακομα λαθος στην ζωή μας ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ , ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ?παντος την παρεα του Παγκαλου-Σημιτη κλπ Μονο βολεμένοι και κολλημένοι μπορουν να ψηφισουν πάλι. Για την ΝΔ δεν μιλάω , τι να πω , Ο Σαμαράς εκτελεσε την αποστολή του σαν τον Γιωργακη, την εφτασε στο 20% και προς τα κατω.Αν χασει και το στοίχημα ? τον βλεπω ψυχιατρείο επίσημα πλεον.Το δια ταυτα , ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑς.. ΟΧΙ ΣΕ ΝΔ ΠΑΣΟΚ.
    • ΦαίηΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 13:54
      Κ. Χατζηνικολάου,
      Επειδή ακούγεται πολύ το κόμμα του κ. Τζήμμερου, ΄'Δημιουργία Ξανά'΄, καθώς και του κ. Καζάκη, πολλοί φίλοι γνωστοί και άγνωστοι εκφράζουν την σφοδρή επιθυμία να ακουστεί ο λόγος τους προεκλογικά, μέσω του σταθμού σας, για να υπάρξει άποψη.
    • μαιρη φοιτητριαΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 13:49
      ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ, ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, ΚΑΜΜΕΝΟΣ

      3 ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ

      3 ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΡΗΜΑΓΜΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΜΑΣ

      ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ (ΚΡΥΦΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ) ΚΑΙ ΤΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΕΧΟΥΝ?

      Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΙ

      καιρος να ερθουμε για μια φορα ΕΜΕΙΣ στα πραγματα. να αποφασιζουμε μονοι μας για την τυχη μας.
      ας το δοκιμασουμε εστω
    • ΧάρηςΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 13:31
      @Τηλέμαχος1:
      Το μόνο ίσως σχόλιο άξιο σχολιασμού και απάντησης.

      ΚΑΜΜΕΝΟΣ:
      - ΕΙΠΕ: θα κρατικοποιήσει, και μάλιστα με δήμευση, την ιδιωτική!! Τράπεζα της Ελλάδος
      - ΑΠΑΝΤ: Έλα μου;;;; ΔΗΜΕΥΣΗ;;; ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;; ΜΕ ΠΟΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΩΡΑΣ;;;;
      Αν είναι έτσι, τοτε το ίδιο θα κάνουν και με το ΧΡΥΣΟ της Τράπεζας της Ελλάδος στη ΓΕΡΜΑΝΙΑ (εκεί βρίσκεται) !!!
      ΑΣΕ που δε θα μείνει ξένη εταιρεία στη χώρα.
      *** Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ !!!! ***

      Όλα τα άλλα θετικά που αναφέρεις είναι αντιγραφή προγράμματος ΛΑ.Ο.Σ.

      ΚΑΡΑΝΤΖΑΦΕΡΗΣ:
      - ΕΙΠΕΣ: "Μας έβαλε στο Μνημόνιο 1"
      - ΑΠΑΝΤ: Επί 4 μέρες ρώταγε στη Βουλή αν υπήρχε άλλη λύση (έχω σχετικό βίντεο), την Παπαρήγα, τον Τσίπρα, Παπανδρέου και Σαμαρά. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ. (Τα φύλαγαν φαίνεται για μετά)
      Άσε που πήγε 10 δις με τον άραβα στον Παπανδρέου και αυτός δεν τα δέχθηκε γιατί ήθελε λεφτά από το ΔΝΤ. Έτσι ήταν το σχέδιο.

      - ΕΙΠΕΣ: "Δεν ήταν πειστικός για την έξοδο από την κυβέρνηση"
      - ΑΠΑΝΤ: Έθεσε όρους. Δεν τηρήθηκαν. Γειά χαρά. Αμ' έπος, αμ' έργον.
      Τα περί δημοσκοπήσεων τα ακούω βερεσέ. Η Κυριακή είναι κοντά εξάλλου.

      - ΕΙΠΕΣ: "Θορυβημένος από την αρνητική τροπή που έπαιρνε η έκθεσή του στο κοινό, πολύ πριν την λήξη της συνέντευξης, αναζήτησε οδό διεξόδου, και αιτήθηκε την πρωϊμη διακοπή της."
      - ΑΠΑΝΤ: Πρώιμη;; Μπερδεύουμε τις λέξεις. Τον είχε στήσει πάνω από 1 ώρα ο Χαντζηνικολάου!!! Δεν παίζει πρέφα σε καφενέ ο άνθρωπος, πολιτικός σε προεκλογική περίοδο είναι !! (Και ΝΑΙ, υπάρχουν σπίτια που χωρούν 70 άτομα).

      Ποιά αρνητική τροπή είχε πάρει η συζήτηση;;;; ΤΟΥΣ "ΠΕΡΙΠΟΙΗΘΗΚΕ" ΟΛΟΥΣ !!!

      Είναι εμφανές ότι αντιπαθείς τον ΛΑ.Ο.Σ για δικούς σου λόγους.
      Το κακό είναι ότι προσπαθείς να περάσεις την αντιπάθεια σου στους άλλους, χρησιμοποιώντας ένα πέπλο σοβαροφάνειας και αμεροληψίας, ότι και καλά λες τα θετικά και τα αρνητικά όλων. Είναι όμως εμφανές ότι είσαι προκατειλλημένος.

      Όπως βλέπεις σου απαντάω με γεγονότα και όχι εικασίες όπως εσύ.
    • ΠάνοςΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 13:23
      Διαβάζω τα σχόλια κατά της Ντόρας και καταλαβαίνω ότι θέλουμε να μας χαϊδεύουν τ' αυτιά. Όταν μας λένε την αλήθεια ως έχει τσεκουράτα, όταν μας λένε πράγματα που δεν μας αρέσουν λέμε ότι είναι υπεροπτική, ανάγωγη, κλπ. Πιστέψτε λοιπόν ότι κάποιοι άλλοι θα σκίσουν το μνημόνιο, πιστέψτε ότι λεφτά υπάρχουν κ μετά τις εκλογές θα αναρωτιέστε γιατί δεν άλλαξε πάλι τίποτα.
    • ΕλένηΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 13:22
      Δημήτρη, ο Καμμένος δεν είπε οτι η παιδεία είναι πολυτέλεια για το κίνημά του.Είπε οτι είναι πολυτέλεια αυτή τη στιγμή να μιλάμε για παιδεία, απο τη στιγμή που κινδυνεύουμε να χάσουμε ακόμα και τα σπίτια μας.Θα μας γυρίσουν τόσο πίσω, όπως τότε που με το ζόρι τελειωνες το δημοτικό, γιατί έπρεπε να συνεισφέρεις στην οικογένεια και πήγαινες στη δουλειά απο παιδάκι.Απο τη στιγμή που οι γονείς θα πέρνουν 300€μηνιάτικο, ναι θα είναι πολυτέλεια να στείλουν τα παιδιά τους σχολείο.Ηδη τα παιδιά λιποθυμούν απο ασιτία, φανταστειτε τί έχει να γίνει τον Ιούνιο, με τα νέα μέτρα που φέρνει το μνημόνιο.Γι αυτό πρέπει ν απαλαγούμε πρώτα απο τα μνημόνια, να πληρώσουν όσοι έφεραν την ελληνική οικογένεια στο μηδέν, να γυρίσουν οι μισθοί σε βιώσιμα επίπεδα.Ο άνθρωπος δέχεται πόλεμο επειδή τολμάει να πει την αλήθεια.Η αλήθεια είναι σκληρή τί να κάνουμε;Οποιος ενοχλείται, να συνεχίσει να ζει στο ψέμα τους.Δεν μπορείτε όμως να μας αναγκάζετε να μην κάνουμε ''φασαρία'', για να μη χαλάσουμε τη νιρβάνα σας.Ως εδώ!
    • ΔημήτρηςΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 11:34
      Όλοι εσείς που υποστηρίζεται τον Καμμένο και λέτε οτι θα τον ψηφίσεται, μπορείτε να μας πείτε αν συμφωνείται με το οτι η παιδεία και η υγεία θεωρούνται πολυτέλεια απο το κόμμα του; Άντε να σας δω αν σας αρέσει αυτό που είπε!
    • ΘοδωρήςΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 11:19
      Πολύ καλή η εκπομπή και αρκετά διαφωτιστική.

      - Ο Καμμένος κλασσικά ζορίστηκε από το κοινό, νευρίασε και φάνηκε το πραγματικό του πρόσωπο και ότι λέει μπούρδες. Πολύ αλαζονικός επίσης. Και κάποιος απο το κοινό του το επεσήμανε.
      Δεν έχω λέει πρόγραμμα Παιδείας γιατί δεν έχει βγει σε ...διαβούλευση !!!
      ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ;;


      - Η Ντόρα με το απαίσιο ύφος, έδειξε τί θα πάθουμε αν την ψηφίσουμε. Το κοινό βέβαια τη στρίμωξε πολύ άγρια, και μάλιστα στα όρια της προσβολής.
      Το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ούτε αυτή ούτε ο Καμμένος την ΕΥΦΥΙΑ να απαντήσουν χωρίς να προσβάλλουν.


      - Ο Καραντζαφέρης από την άλλη ...ΕΓΡΑΨΕ. Ευγενικός με το κοινό και ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ. Απάντησε σε όλα και έκανε και χιούμορ ενίοτε.
      Θα συμφωνήσω όμως με το συμπέρασμα ενός κύριου προς το τέλος (με κίτρινη μπλούζα αν θυμάμαι καλά): "Είδες το τυρί, δεν είδες τη φάκα". (εννοούσε μάλλον ότι του τη στήσανε άγρια Σαμαράς - Βενιζέλος - Παπούλιας -- πολύ καλό σχόλιο από τον κύριο)


      - Το κοινό σε γενικές γραμμές καλό έως αρκετά καλό, με μεγάλη εξαίρεση 3-4 άτομα που ξεπέρναγαν το όριο της λαϊκάντζας.


      - Ο Χαντζηνικολάου κατάφερε αυτό που όλοι προσπαθούσαν αλλά δεν ήξεραν πως. Αντί να έχουν το κοινό σε ρόλο γλάστρας, έφερε το κοινό σε πρώτο ρόλο. Προφανώς, γιατί έχει την ΕΥΦΥΙΑ να συντονίζει το κοινό και να φιλτράρει τις ερωτήσεις του.

      Εύχομαι να μπορούσε να φτιάξει ένα δελτίο ειδήσεων π.χ. όπως στο Alter και να το μεταδίδει ---αρχικά--- μέσω streaming και κατόπιν με τόσο white space στην ψηφιακή τηλεόραση από τον Ιούλιο να κάνει content delivery του δελτίου κ.α. [...]
    • ΕλένηΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 11:07
      Καμμένος φοβερός!Οσο για την παιδεία, θα πρέπει, για να υπάρχει παιδεία και υγεία, να πάρουμε πίσω την πατρίδα μας.Απο τη στιγμή που πούλησαν σε άλλους τη χώρα, αυτοί θα αποφασίζουν και για αυτά τα κρίσιμα θέματα.Πήραμε μια γεύση του τί θα γίνετε σ αυτούς τους τομείς.Και λέω μια γεύση, γιατί ακόμα δεν είδαμε τίποτα.Δυο μιση χρόνια τώρα φωνάζουμε όλοι για δικαιοσύνη και οτι πρέπει να τιμωρηθούν οι υπαίτιοι, και τώρα που βγαίνει κάποιος αποφασισμένος και δεσμευμένος γι αυτό, του κάνουμε επίθεση.Χωρίς όμως δικαιοσύνη και με τα μνημόνια δεν θα μπορέσουμε ποτέ να πάμε μπροστά.Θα οδεύουμε συνεχώς προς τα πίσω, έως ότου μας οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια στη χρεοκοπία.Το άλλο που ήθελα κύριε Χατζηνικολάου να σας ρωτήσω, γιατί δεν ρωτάτε τον κύριο Καμμένο, για τη νέα τάξη πραγμάτων που συνεχώς επαναλαμβάνει;Το θεωρείται κάτι φυσιολογικό;Πολύς κόσμος δεν γνωρίζει ακριβώς τί είναι αυτό.Δεν θα πρέπει λοιπόν να μας εξηγήσει τί εννοεί;Και τί επιπτώσεις έχει στη χώρα μας;Και πού θέλουν να οδηγήσουν τους λαούς;
    • christine TarzopoulosΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 10:31
      Edw ke poli kero akouw taMME ke tous politikous na lene pws i Krisi einai pagosmia ke den ftaiei kaneis giafto, oti einai ftiagmeni apo tous megalous capitalistes kai tosa alla, pou an ta onomasw ola den me ftanei mia mera.
      Oloi exoume ksexasei pws oles oi oikonomikes kriseis einai ena migma vlakeias, aplistias, aperiskepsias, kakis metaxeirisis ke pio spoudeo i lipsi
      axiwn ke ithikis. Sas efxaristw.
    • fotisΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 10:12
      ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΩ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΥΛΟΚΟΠΗΣΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΥΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΙΑΣΩ ΠΟΥ ΕΠΙ ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΒΙΑΖΑΝ ΑΥΤΟΙ . ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΩΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΡΓΟ . ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ .
    • makis delaportasΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 10:03
      Μετα λύπης συμπεραίνω πως στις 07/05 θα ψάχνουμε όλοι για αεροπορικό εισητήριο. Μπορείτε να καλέσετε και τον Κο Τζίμερο έτσι ώστε να δούνε/ ακούσουν οι περισσότεροι και για μία άλλη Ελλάδα?
    • marinekΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 09:30
      ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΖΟΥΝ ΜΕ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΚΑΙ ΝΤΟΡΑ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΑ 2, 5% ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΕΝΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΓΚΑΛΟΠ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ Ο Χ Ι ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ;ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΙΣΕΙ.
      ΟΣΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΥΡΩ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΟ ΜΑΡΚΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΔΑ, IN ΔΗΛΑΔΗ.ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΦΡΑΓΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!
      ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕ ΟΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΘΑ ΓΔΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΣΤΕΣ.ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥΣ ΣΟΚ.ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΘΑ ΦΟΒΗΘΕΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ.Η ΣΥΝΤΑΞΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΓΟΝΙΑ ΑΣ ΚΟΥΡΕΥΟΝΤΑΙ.ΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ.
    • DamianosΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 07:48
      Ego deksios den eimai alla parakolouthisa aytin tin katapliktiki ekpompi. Bravo Niko.

      Oso gia tous politikous distixos o Kammenos me apogoiteyse, den apantise stin erotisi pou tha brei ta lefta (apo tis AOZ prepei na perimeneis 10+ xronia) kai episis to na min exei programa gia tin paidia 6 meres prin tis ekloges einai asigxorito. Kai ayto giati to mellon tou topou einai i paidieia!

      Apo tin alli an kai den to perimena mou arese i Ntora. An mono den itan i kori tou Mitsotaki! I pantiseis tis omos itan sostes.

      Gia ton kolotoumba.. no comments :D
    • IoanΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 07:40
      Mono o Kamenos aksizei ton psifo mou.
    • LAGOS ARGYSΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 03:52
      καλη εκπομπη, μπραβω στον Ν.Χ. , θα θελα να πω οτι ειμαι 42 ετων και ειναι η πρωτη μου φορα που θα ψηφησω συνηδητα ενα κομα με φοβο και με παθος, γιατι με κανανε ολοι να νιωθω ανασφαλης και καταθλιπτηκο... δεν ξερω ποια τι και ποιον να πειστεψω, δεν ξερω αν αυτος (ο πλουσιος και ασφαλης) που μου προτεινη μια διεξοδο θα με οδηγησει στο φως η στο σκοταδι, ξερω ομως οτι αυτη την φορα θελωντας και μη θα συνησφερω με αυτη μου την ψηφο σε μια πορεια της χωρας μου που ισως η ψηφος αυτη με κανει συνενοχο στον φονο.....
    • Σίμος.Τετάρτη 2 Μαίου 2012, 01:34
      Παρακαλώ πολύ να καλέσετε και εκπροσώπους άλλων κομμάτων ΕΠΑΜ-ΟΧΙ κτλ.. νομίζω ότι η Δημοκρατία που βιώνουμε σας δίνει το δικαίωμα, ίσως ένα μεγάλο ποσοστό , από αυτό των αναποφάσιστων κρύβετε πίσω από το (ΟΧΙ) και θα έχουμε εκπλήξεις!! Ευχαριστώ.
    • nostradamosΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 01:11
      Για ποια παιδεία μοιλάνε οι εκπαιδευτικοί;; Για αυτή που οι ίδιοι αφήνουν να ρημάζει;; για αυτή που οι ίδιοι έχουν κάνει σκατά με τις απεργείς για δήθεν αιτήματα του κόλου;; σε μια σχολική χρονιά 3 μήνες πραγματικού μαθήματος . Δεν πάει λέει στο νησί γιατί έχει δύο παιδιά . ε και;;; τους χάλασε που είπε για άρση μονιμότητας και μετατάξεις;;; δασκαλάκο θα πας όπου έχει ανάγκη ο τόπος για να μάθεις τα παιδιά μας γράμματα ... οι στρατιωτικοί που πάνε παντού σε όλη την Ελλάδα δεν έχουν παιδιά ;;; Αν αύριο που θα έχουν παραδώσει τη χώρα μας και τα παιδιά μας θα μαθαίνουν γερμανικά και τη γερμανική ιστορία για όλα αυτά τα καλά που έκανε ο Χίτλερ και θα ξεχάσουν σιγά σιγά ότι είναι ΕΛΛΗΝΕΣ τότε να δούμε για ποιά παιδεία θα μοιλάνε οι αγράμματοι καθηγητάρες ..... ο καθένας με το βιολί του και ο παντελής τον κόπανο!!! σταλμένοι από τα κόμματα. ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ. άλλος γιατί πήγε με ελικόπτερο άλλος για το εμπορικής ναυτιλίας γιατί το είπε γιατί το γράφει. ότι ναναι. επί της ουσίας τίποτα . μοναδική ερώτηση του πάντα διακόπτη Χ''νικολάου , που θα βρει τα λεφτά;; όχι πάντως εκεί που τα βρήκε ο Γιωργάκης που τον σπρώξαμε να βγει και τώρα κάθονται όλοι στον πύργο. έκλεισαν κανάλια εφημερίδες κ.λ.π. ο καμμένος είναι αυτός που τους χαλάει τη μαγιά και του κάνουν ντου από παντού πόρτες παράθυρα στέγες από το πάτωμα τις καμινάδες . αυτοί σίγουρα δεν ήταν ΑΠΛΟΙ πολίτες και καλά τώρα . για τους άλλους δεν υπάρχει τίποτα . ΚΕΝΟ το κεφάλι τους. σε γενικές γραμμές η εκπομπή αρκετά καλή αλλά ο παρουσιαστής αφού λέει πως απαντάει ο πολιτικός στους ΑΠΛΟΥΣ πολίτες να μην επεμβαίνει ούτε για να συμπληρώνει αλλά μόνο να δίνει το λόγο .
    • Τηλέμαχος1Τετάρτη 2 Μαίου 2012, 00:58
      ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ
      Τα συν του:
      1. Είναι επικοινωνιακός, ετοιμόλογος, χιουμορίστας, ευφυής.
      2. Είπε αντιλαμβανόμενος την ομοιότητα της θέσης της Ελλάδας με την θέση της Ιταλίας, Ισπανίας, Πορτογαλίας, ότι ανέλαβε και θα συνεχίσει πρωτοβουλία σύναψης συμμαχίας με τις χώρες αυτές και κοινής διεκδίκησης από τη Βόρειο Ευρώπη, όμοιας πολιτικής διάσωσης και σταθερότητας, για τις χώρες του Νότου. Βέβαια του διέφυγε ότι ο διορισμένος , και όχι εκλεγμένος Πρωθυπουργός στην Ιταλία, είναι επίσης ευνοούμενος του τραπεζικού κατεστημένου της Ευρώπης, όπως και ο δικός μας, και επομένως, πιθανώς, έχουν άλλη ατζέντα για το μέλλον των χωρών μας, από αυτό που εμείς θα επιθυμούσαμε. Επισφαλής άρα η έκβαση.
      3. Είπε ορθώς ότι είναι το μόνο ελληνικό κόμμα, που δεν χρωστά χρήματα. Είναι νοικοκυρεμένος.
      4. Είπε ότι είναι υπέρ της άρσης της ασυλίας των υπουργών, της δίκης και φυλάκισής τους, εφόσον κριθούν ένοχοι.
      Τα κατά του:
      1. Έδωσε πολύ θολές και καθόλου μα καθόλου ικανοποιητικές εξηγήσεις, για τους λόγους που ψήφισε το Μνημόνιο Ι, που στήριξε τη κυβέρνηση Παπαδήμου, και που πρακτικώς, συμπορεύτηκε με την μνημονιακή διαδρομή της χώρας, από την αρχή και έως προ ολίγων μηνών. Ακόμα περισσότερο, με δεδομένη την προηγούμενη πολυετή ρητορική του, κατά της Νέας Τάξης.
      2. Θορυβημένος από την αρνητική τροπή που έπαιρνε η έκθεσή του στο κοινό, πολύ πριν την λήξη της συνέντευξης, αναζήτησε οδό διεξόδου, και αιτήθηκε την πρωϊμη διακοπή της.
      3. Δεν ήταν πειστικός, ούτε στην εξήγηση των λόγων που μετέβαλλαν την οπτική του και τον οδήγησαν στην έξοδο από την κυβέρνηση του Μνημονίου ΙΙ. Δεν έπεισε ότι ήταν προϊόν της κρίσης και της συνείδησής του, και όχι προϊόν, των τελευταίων γκάλοπ της δημοτικότητάς του.
    • Τηλέμαχος1Τετάρτη 2 Μαίου 2012, 00:42
      ΚΑΜΜΕΝΟΣ
      Τα συν του:
      1. Είπε ότι θα κρατικοποιήσει, και μάλιστα με δήμευση, την ιδιωτική!! Τράπεζα της Ελλάδος, της οποίας μάλιστα είχε το θάρρος-θράσος, να αναφέρει τον ιδιοκτήτη (οικογένεια Ρότσιλντ). Η οποία τράπεζα, α. δεν λέει σε ποιούς πουλήθηκαν τα CDS, από τα οποία έχασε το ελληνικό δημόσιο 27 δις. β. έφαγε υπό τον Κο Βενιζέλο, τα λεφτά των ΑΕΙ, ΤΕΙ, Νοσοκομείων και των Ταμείων, κατά το κούρεμα, με καταχρηστική και απολύτως παράνομη μετατροπή τους σε ομόλογα, και κατόπιν κούρεμα. γ. πούλησε-μετέφερε ποσότητες του ελληνικού χρυσού, χωρίς εντολή από το δημόσιο, χωρίς να πεί γιατί, ή σε ποιόν. δ. μετέτρεψε το Τ+3 σε Τ+10 τον Φεβ του 2010, αδικαιολόγητα και εγκληματικά, δίνοντας στους διεθνείς κερδοσκόπους την δυνατότητα να παίξουν με τα ελληνικά ομόλογα, και να απογειώσουν τα spreads, οδηγώντας τη χώρα στην καταστροφή.
      2. Είπε ότι θα καταργήσει την ασυλία βουλευτών-υπουργών, και θα οδηγήσει όλους τους εμπλεκόμενους σε χρηματισμό στη φυλακή, και στη δήμευση, χωρίς να ισχύσει καμία παραγραφή.
      3. Είπε ότι θα κάνει λογιστικό έλεγχο του χρέους και θα πληρώσει, μόνο όσο δεν είναι επαχθές, περίπου 140 δις.
      4. Είπε ότι θα ακυρώσει το μνημόνιο, ώς παράνομο.
      5. Είπε ότι θα θεσπίσει άμεσα ΑΟΖ.
      6. Είπε ότι θα αποζημιώσει τους Ελληνες ομολογιούχους του Ελληνικού Δημοσίου.
      7. Είπε ότι θα κρατήσει δημόσιες τις ΔΕΗ, ΟΤΕ ΕΥΔΑΠ, δρόμους και άλλες δημόσιες επιχειρήσεις.
      8. Δεν είχε πρόβλημα σε πολλές περιπτώσεις να αναφερθεί σε συνωμοτικά από μακρού προγραμματιζόμενα και εκτελούμενα σχέδια εναντίον της πατρίδας μας, από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων, μη υιοθετώντας τη συχνή απόρριψη τέτοιων ενδεχομένων ως συνωμοσιολογίες, από άλλους πολιτικούς.
      Τα κατά του:
      1. Κινήθηκε ανάμεσα στο ψεύδος κα την ασάφεια για το αν θα απολύσει δημόσιους υπαλλήλους, τώρα ή στο μέλλον.
      2. Είπε ψέμματα ότι ως υφυπουργός δεν έκανε κατά ένα μέρος τουλάχιστον ιδιοτελή χρήση των κοστοβόρων ελικοπτέρων στις σχετικές μετακινήσεις του στα νησιά.
      3. Είπε ψέμματα ότι δεν είχε σχέση ο Κος Γεωργαλάς με την συγγραφή του σχετικού βιβλίου, που εμφανίστηκε ως συγγραφέας ο Κος Καμμένος. Μάλιστα, ανάμεσα σε υπομνήσεις τύπου λάσπης εναντίον του Κου Γεωργαλά, και ασαφείς αναφορές ως προς την ακριβή σχέση των δύο ανδρών, έδωσε την εντύπωση ότι ψεύδεται άγαρμπα.
      4. Απέδωσε δόλο σε ασαφώς ενοχλητικές ερωτήσεις από έναν παριστάμενο, σχόλιο εντελώς απαράδεκτο, ακόμη και αν υποψιάστηκε κάτι τέτοιο, α. διότι υπήρχε πάντα η πιθανότητα ο ερωτών να ήταν καλόπιστος και κακής κρίσης, και β. διότι η ενέργειά του προδίδει μειωμένη κρίση, μειωμένη ψυχραιμία, και μία ελαφρά επιθετικότητα, αναντίστοιχες ιδιότητες με ένα πολιτικό αρχηγό.
    • ναναΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 00:41
      τελικά συμπεράσματα απ όλους
      Βενιζέλος-γνωστή η ρητορική του, δεν του βγήκε άνετα, γνωστός και ο ρόλος του οπότε τι να σχολιάσει κανείς...βλέπω μελλοντικά να εξαφανίζεται το ΠΑΣΟΚ
      Παπαρήγα..στενοκέφαλη, απόλυτη, αάαααααααααλλλο φρουτο απ άλλο πλανήτη, θα χάσει σύντομα τη θέση της γραμματέας
      Τσίπρας-πολύ φοβάμαι οτι δεν θα τον αφήσουν να κυβερνήσει..είναι πολύ ενάντια στο σύστημα που ακόμα και δικοί του θα του βάλουν εμπόδια, είναι πολλά τα λεφτά Αλέξη..
      Κουβέλης-πολύ χλιαρός, πολιτικός άλλης δεκαετίας..last year
      Μπακογιάννη-ανάγωγη.υπεροπτική, παιδί του συστήματος..λογικό..
      Καμμένος-χάνει στα σημεία, ενώ έχει τη δυναμική και το όραμα γίνεται αρκετά ευέξαπτος και χάνει και το δίκιο του
      Καρατζαφέρης-επικοινωνιακός, έξυπνος αλλά ασυνεπής
      Σαμαράς-δειλός, αν ένας πολιτικός κοτεύει να αντιμετωπίσει 40 Έλληνες ε τότε μπροστά στη Μέρκελ σίγουρα θα χρειαστεί πάνες ακράτειας
    • socraΤετάρτη 2 Μαίου 2012, 00:14
      06/05/2012
    • oxiaΤρίτη 1 Μαίου 2012, 23:21
      Ἄς πεῖ κάποιος στόν ἐκπαιδευτικό πού τόν ἔπιασε ἡ πρεμοῦρα τί θά ἔκανε ὁ Καμμένος γιά τήν παιδεῖα, ὅτι γιά νά ἔχῃ παιδεῖα θά πρέπῃ νά ἔχῃ παιδιά !!!!
      Χωρίς παιδιά , αὐτός ... πάει σπίτι του !!
      Κάποια στιγμή θά πρέπῃ νά ἱεραρχοῦνται οἱ στόχοι !
      Πρῶτα κτίζει κανείς τούς τοίχους ... καί μετά κυττᾶ ποῦ θά βάλῃ τό πιᾶνο ... τί κουρτῖνες θά κρεμάσῃ ... καί ἄν θά ἔχῃ κρεμασμένα χρυσᾶ κουδούνια ....
      Κρῖμα ! Εἶναι καί ἐκπαιδευτικός !
      Αὐτά μαθαίνει στά παιδιά ;
      Μᾶλλον , δέν θά ἔχῃ προσέξει, ὅτι τά περισσότερα νέα παιδιά παίρνουν τῶν ὀμματιῶν τους καί φεύγουν, καί δέν φαντάζεται ὅτι τό ἀποτέλεσμα θά εἶναι νά γεννηθοῦν τά παιδιά τους ἀλλοῦ ... καί σέ 4 -5 χρόνια τά σχολεῖα θά εἶναι ἄψυχα κουφάρια ...

      Ἡ Μπακογιάννη λίαν ἐπιεικῶς ἄθλια ! Πόσοι ἔχουν ξεχάσει , ὅτι οὖσα δήμαρχος Άθηναίων , περιορίσθηκε νά πάρῃ μόνο ὅση γκλαμουριά ἤθελε λόγῳ Ὀλυμπιακῶν· καί στήν συνέχεια αὐτοφυτεύθηκε μέ τόν στανιό , χωρίς νά τήν ἐκλέξει κανείς , ὡς Ὑπουργός Ἐξωτερικῶν ! Τήν στιγμή μάλλιστα , πού ἐπανειλημμένα Η ΙΔΙΑ διέψευδε τίς πληροφορίες ὅτι θά ὐπέβαλλε παραίτηση ἀπό τόν δημαρχιακό θῶκο !!! Καί ἔχει τό θρᾶσος νά λέῃ, ὅτι δέν κάνει κωλοτοῦμπες ! Μᾶς θύμισε βέβαια, ὅτι κρατᾶ ἀπό πολιτικό τζᾶκι... ἀπό τόν Βενιζέλο !!!
      Μᾶς εἶπε ἐπίσης, ὅτι ἦταν στήν ξενιτειά ... ὅτι δέν εἶχε ὁ πατερούλης της συντάξεις γιατί τοῦ τῆς εἶχε δεσμεύσει ἡ χοῦντα (γεννήθηκε τό 1918 δηλαδή τό 1967 ἦταν 49 ἐτῶν ! Τί σόϊ συντάξεις εἶχε στά 49 του ;.... )

      Προφανῶς ξέχασε ἐπίσης, ὅτι ἦταν κάθετα ἀντίθετη μέ τό Βουκουρέστι, καί τό φρόντισε αὐτό μέ διάφορες δηλώσεις .... καί ἐλπίζει ὅπως καί ὀ πατέρας της μετά ἀπό 10 χρόνια νά ἔχουμε ξεχάσει !!!

      Ὁ δέ Καρατζαφέρης ... μέ φθηνές ἀτάκες ἁπλῶς προσπάθησε νά κερδίσῃ ὅσες ἐντυπώσεις μποροῦσε... ἀλλά εἰλικρινά θά ἤθελα νά γνωρίζω τί σόϊ σπίτι ἦταν αὐτό , πού χωροῦσε 70 τόσους νοματαίους... καί εἶχαν μάζωξη στίς 11.30 βραδυάτικα !

      ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΒΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ !!!!
    • αγγελοςΤρίτη 1 Μαίου 2012, 23:09
      Kυριε Χατζηνικολαου, θα ηθελα να μου εξηγησετε σας παρακαλω, τι ακριβως ενοουν οι πολιτικοι οταν λενε την φραση, < μη λαικιζετε κυριε ταδε..> ?
    • ΜανοςΤρίτη 1 Μαίου 2012, 22:39
      Συμφωνω και γω για καζακη θελω αναλυση επιχειρηματων και αποψεων Ευρω-Δραχμης.
    • κοστασΤρίτη 1 Μαίου 2012, 22:24
      ΑΛΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΡΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ??? ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΗΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ !!!!!! ΤΟ ΚΟΜΜΑ " ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ" ??
      ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ !!!
      ΔΕΝ ΚΟΛΑΕΙ !!!!
    • Γιώργος ΣαλονικαΤρίτη 1 Μαίου 2012, 21:05
      Το υφακι της Ντορας οφειλεται μάλλον απο τις παρενέργειες της εμμηνοπαυσης. Δεν εξηγείτε αλλιώς
      Οι άλλοι δυο ψιλοκαλα.
      Το κοινό σχετικά αποδεκτό.
      Το γενικό συμπέρασμα για το εγχείρημα Χ"νικολαου κρίνεται πετυχημένο.
    • γρηγορηςΤρίτη 1 Μαίου 2012, 20:55
      συμφωνω και εγω για τον καζακη. θα ηταν πολυ μα πολυ ενδιαφερον μια συζητηση με καποιον πολιτικο υπερ του ευρω τον καζακη ενδεχομενως κατα και με πανελ ομως μονο οικονομολογους αυτους ομως που λεγαν οτι θα σκισουν τα διπλωματα τους και οχι πληρωμενους απο τους τραπεζιτες
    • γρηγορηςΤρίτη 1 Μαίου 2012, 20:25
      παιδια το καλυτερο προγραμμα για την παιδεια το εχει ο βενιζελος . ψηφιστε αυτον. μα ειστε καλα??????παιδεια κουτσα στραβα υπαρχει υγεια την τελειωνουν. μα αν δεν γλυτωσουμε απο το μνημονιο δεν θα υπαρχουμε ουτε εμεις ουτε υγεια ουτε παιδεια.
    • andreasΤρίτη 1 Μαίου 2012, 20:06
      Κύριε Χατζηνικολάου οντως πρεπει να καλεστει κι ο κος καζακης..ανυπομονω να δω αν μπορει να βρεθει καποιος που να μπορεσει να αμφισβητησει η εστω να σταθει απεναντι στα επιχειρηματα του!
    • EL HOPLITEΤρίτη 1 Μαίου 2012, 19:20
      Να καλέσετε και τον Δημ.Καζάκη του συνδυασμού < ΌΧΙ >
      Κύριε Χατζηνικολάου.
      Θέλουμε να ακουστούν όλες οι αντιμνημονιακές απόψεις.
      Άλλωστε είτε μέσω του εκλογικού αποτελέσματος είτε με προσχώρησή του
      σε αντιμνημονιακό κόμμα ο Κύριος Καζάκης θα είναι στην βουλή.
      Σεβαστείτε τον και δώστε του την ανάλογη προσοχή.
    • BILLY RIGANΤρίτη 1 Μαίου 2012, 17:52
      ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΕΧΩ ΦΡΙΞΕΙ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ.ΒΓΗΚΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΜΕ.ΘΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΤΟΙΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ , ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΡΙΜΑΞΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.......ΚΡΙΜΑ . ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΠΙ Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΣΚΑΛΙΖΕ ΤΗ ΜΥΤΗ ΤΟΥ.Η ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΜΕΝΗ ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.ΑΛΟΙΜΟΝΟ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ......ΤΟΥΣ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.........ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ.ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΚΑΜΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ "ΔΑΓΚΩΣΕΙ" ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΩΤΣΗΣΟΥΝ...............ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ Ε Λ Λ Η Ν Ε Σ ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!
    • ΧάρηςΤρίτη 1 Μαίου 2012, 17:32
      @ΜΑΡΙΑ ΠΕΝΤΑΓΙΩΤΙΣΣΑ
      Νομίζω ότι το τραγικότερο πράγμα είναι το σχόλιό σου, όχι ο Καραντζαφέρης.
      Περαστικά.
    • kostas88Τρίτη 1 Μαίου 2012, 17:28
      ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ.ΕΙΔΙΚΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ...ΜΙΛΑΜΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!!ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ??ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.
    • wizΤρίτη 1 Μαίου 2012, 17:27
      Θελω να ρωτησω ολλους τους Ελληνες.

      Εαν μια γυναικα που δυο ατομα επι 37 χρονια την βιαζανε μεχρι εξαθλειωσεως ωστε να μην μπορει να περπατησει αλλο, νομιζεται οτι θα πιστευε και θα δεχοταν την βοηθεια αυτων των δυο ατομων που της υποσχονται να την ελευθερωσουν απο αυτο το μαρτυριο που φυσιολογικα θα καταληξει στον Θανατο?

      Εχει κανενας Ελληνας διαβασει το Ελληνικο Συνταγμα?

      Η σύμπραξη των Παπανδρέου, Σαμαρά, Βενιζελου και Καρτζαφερη, για να βαλουν καινουργιο Πρωθυπουργο, το πρωην μελος της FED, Γκολδμαν Σακς και της ΚΕΤ, είναι καθαρά πραξικοπηματική πράξη. Δεν μπορεί να υπάρξει νόμιμη Κυβέρνηση χωρίς τη λαϊκή νομιμοποίηση οπως προβλέπεται από το Αρθρο 37 του Σύνταγματος. Κανένα “επείγον περιστατικό“ ή “εθνική ανάγκη“ — πλην της πολεμικής σύρραξης Αρθρο 48 παραγραφος 1 — δεν αναγνωρίζεται από τη Συνταγματική λειτουργία ως “άλλοθι“ για την αλλοίωση της λειτουργίας της και της λαικης κυριαρχειας της Δημοκρατίας μας Αρθρο 1 παραγραφος 2 . Με “άλλοθι“ το γνωστό φόβητρο του “επείγοντος“ και των απειλών των δανειστών, η συμμορία και oi υπαλληλoi των τοκογλυφων, προσπαθησαν και πετυχαν να καταλύσουν την Δημοκρατία μας. Πρεπει να καταλάβουν οι Ελληνες οτι το εγκληματικό της όλης διαδικασίας, της δήθεν “συναίνεσης“, ερήμην του λαού δεν υπάρχει στο Συνταγμα. Το Σύνταγμα δεν επιτρέπει σε κανέναν να παρακάμπτει την απόλυτη «λαϊκή κυριαρχία» που “εκφράζεται“ με την εκλογική διαδικασία μέσω της οποίας ο λαός “αποφαίνεται“ με τον πιο απόλυτο και κατηγορηματικό τρόπο, Αρθρο 37 του Σύνταγματος.

      Διαβασατε τι γραφει το αρθρο 14 του μνημονιου?

      παραγραφος 1. Η Παρουσα Συμβαση καθως και καθε εξωσυμβατικη υποχρεωση που τυχον προκυπτει απο την παρουσα η σε σχεση με την παρουσα Συμβαση, διεπεται και ερμηνευεται συμφωνα με το αγγλικο δικαιο.

      Παραγραφος 5.

      Με την παρουσα ο Δανειοληπτης αμετακλητα και ανευ ορων παραιτειεται απο καθε ασυλια που εχει η προκειται να αποκτησει, οσον αφορα τον ιδιο η τα περιουσιακα του στοιχεια, από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινή διαταγή, και όσον αφορά την εκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος.


      Αυτοι που υπογραψανε το μνημονιο και τις διακρατικες συμβασεις, εχουν ξεπουληση οχι μονο την περιουσια του κρατους αλλα καταλυσανε και τη Εθνικη μας Κυριαρχια.

      ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ στο ιντερνετ... διαβαστε να καταλαβεται που βρισκομαστε σημερα. Χειροτερα και απο την Τουρκοκρατια..........
    • Πέτρος ΣφακιανάκηςΤρίτη 1 Μαίου 2012, 17:25
      Ο Καμμένος ήταν πολύ καλός και ειλικρινής. Οι άλλοι 2 δε με ενδιαφέρουν και αυτά που έχουν να πουν ας τα πουν στα δικαστήρια που θα γίνουν όταν δικαστούν για τα εγκλήματα κατά της Ελλάδας που υπέγραψαν. Καλό θα ήταν να ακουστεί και η άποψη του ΕΠΑΜ (Καζάκης) αλλά όπως φαίνεται ο Χατζινικολάου κωλώνει να τον καλέσει, αν και το ζητάνε πάρα πολλοί ακροατές του
    • ΓΙΩΡΓΟΣΤρίτη 1 Μαίου 2012, 17:23
      1, 84 ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΟΣΕΣ ΤΑΠΕΣ!!!! ΒΑΛΤΕ ΜΕΣΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ!!!!
    • claireΤρίτη 1 Μαίου 2012, 17:19
      Καμμένος: σε γενικές γραμμές καλός αλλά αυτό με την παιδεία ΜΕΓΑ ΦΑΟΥΛ!!!
      Ντόρα: αλλαζόνας, ειρωνική, άκρως αντιπαθητική...
      Καρατζαφέρης: ο μέγας κωλοτούμπας... τίμησε πάλι τον τίτλο του! τι ήταν η καραμέλα "δε με ενημέρωσαν, δεν ήξερα" Δε ρώταγες αγαπητέ???
      Η εκπομπή: πολύ καλύτερη από τις προηγούμενες, με πιο περιεκτικές και καλύτερα στοχευμένες ερωτήσεις.
    • g kΤρίτη 1 Μαίου 2012, 15:40
      Κε Χατζηνικολάου η εκπομπή με τον Σαμαρά πότε είναι;;; χαχαχα τρέμει τον λαό ο κωλοτούμπας!

      Μπράβο στην Ντόρα που απάντησε σε όλους και σε όλα.
    • ΜΑΡΙΑ ΠΕΝΤΑΓΙΩΤΙΣΣΑΤρίτη 1 Μαίου 2012, 15:13
      ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΑΙΧΜΗΡΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΚΑΛΟΣ , ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΘΕΛΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΘΕΛΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΝΟ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΗΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΝΤΩΣ!Η ΝΤΟΡΑ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΡΩΝΙΚΗ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΥΠΗΡΞΕ ΦΤΩΧΗ.Ο ΔΕ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΓΕΛΟΙΟΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ Τ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ.ΤΡΑΓΙΚΟΣ, ΛΑΙΚΙΣΤΗΣ , ΚΑΜΙΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΝΤΩΣ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !
    • ChrisΤρίτη 1 Μαίου 2012, 14:22
      Καμμένος και Καρατζαφέρης καλοί. Μπακογιάννη επικίνδυνη και ψεύτρα
    • wizΤρίτη 1 Μαίου 2012, 14:17
      Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ


      Παρακολουθω απο την πρωτη μερα που αρχισατε αυτη την εκπομπη, με τον Βενιζελο, να απαντα σε ερωτησεις των θεατων στο στουντιο
      και χθες ητανε η καλυτερη απο ολες. Το λεω αυτο διοτι δωσατε την ευκαιρια στους Ελληνες να κανουν κατ'ευθειαν πολυ καυτες ερωτησεις σε αυτους που καταστρεψαν την χωρα μας και στους νεους επιδοξους Εθνοσωτηρες. Εαν θελεις να εισαι και αντικειμενικος.... θα πρεπει να καλεσεις και αλλους, οπως τον Καζακη του ΕΠΑΜ κτλ ωστε να εχουν την ευκαιρια οι Ελληνες, αφου ακουσανε τις διαφορες αποψεις των πολιτικων, να μαθουν την πραγματικη ΑΛΗΘΕΙΑ και μονοι τους να βγαζουν συμπερασματα.

      Η ΧΘΕΣΙΝΗ εκπομπη ειχε μεγαλη επιτυχια διοτι υπηρχαν πολλοι μορφωμενοι θεατες που κανανε καυτες ερωτησεις ΑΛΛΑ δεν επρεπε να τους αφηνεται να διακοπτουν τους πολιτικους ολη την ωρα.

      Εγω νομιζω οτι θα πρεπει να την καθιερωσετε ΜΙΑ ΦΟΡΑ τη εβδομαδα και θα πρεπει να βρητε μονιμο χωρο, πχ . ενα σινεμα οταν δεν λειτουργει.

      Φυσικα υπαρχει καποιο κοστος........ αλλα σιγα σιγα μπορειτε να το καλυψετε με διαφημησεις ........... διοτι αυτο το προγραμμα μπορει να εξελιχθει σε μια μεγαλη επιτυχια και πιστευω οτι καποιο μεγαλο καναλι θα σας πληρωσει να το παραγαγεται για αυτους.

      1. Το προγραμμα πρεπει να το ηχογραφειτε πρωτα προς αποφυγη μεγαλων λαθων, βρισιων, κακη γλωσσα και για να εχει ακριβη ωρα χρονου.... πχ 56 λεπτα ωστε να εχεται χρονο για διαφημησεις στη αρχη και το τελος της εκπομπης καθως και για τους τιτλους.

      2. Θα καλειτε πολιτικους απο τα 3-4 κομματα στην Βουλη καθως επισης και καποιον ανεξαρτητο ανθρωπο πχ δημοσιογραφο, επιστημονα, κτλ
      οι οποιοι θα απαντουν σε ερωτησεις των θεατων σε θεματα επικαιροτητος και εσεις σαν ΜΑΕΣΤΡΟΣ θα διευθυνεται τη συζητηση, χωρις να επιτρεπεται τα Μελη του Πανελ να διακοπτουν τους αλλους συνομιλητες, μια κακη συνηθει που εχουμε ολοι οι Ελληνες να πεταγωμαστε σαν η Π.....α απο το βρακι.......

      Σπουδαιο ειναι οτι δεν θα επιτρεπεται σε κανενα να φωναζει για να επιβαλει την γνωμη του. Ο διαλογος και η συζητηση να γινεται σε ηπιο τροπο χωρις διακοπες ωστε εμεις οι θεατες να μπορουμε να καταλαβουμε τι λεει αυτος που μιλαει.

      Σας ειδα χθες οτι βαρεθηκατε να τους λετε να μην μιλανε...χωρις μικροφωνο αλλα αυτοι τον χαβα τους.

      3. Οι Θεατες πρεπει να υποβαλουν τις ερωτησεις σε ολο τα πανελ και φυσικα σε ενα σινεμα..... θα ειναι μακρια απο τα ανοικτα μικροφωνα του πανελ.

      Καλο θα ειναι ωστε να μαζεβεται προκαταβολικα ερωτησεις απο τους θεατες οταν προσερχονται, ωστε να γνωριζεται που καθονται, και οι βοηθoi σας να τους δινουν το μικροφωνο. Πιστευω επισης οτι πρεπει να εχεται 2-3 μικροφωνα αναμεσα στους θεατες ωστε να δινεται την ευκαιρια και σε αλλους να απαντουν, λενε την γνωμη τους και συμβαλουν στον διαλογο.

      Ελπιζω να εχεται χρονο και να τα κατεφερεται να κανετε ενα τετοιο προγρaμμα, τωρα που εχεται παρει τη γευση τετοιων εκπομπων.

      Σας ευχομαι καθε επιτυχια.

      Wiz
      UK
    • IoannisΤρίτη 1 Μαίου 2012, 13:31
      Poly megali entypwsi me kanei Kai tha symfonisw me ton epam alla tha prosthesw oti ta kentra kratisis "lathrometanastwn" einai stin pragmatikotita Gia toys Ellines Kai kanenas toys den eipe tipota Gia tin lathrometanasteysi ksekathara pragmata apelasi own ten metanastwn na orthopodisoyme Kai an meinoyn eleytheres Theseis ergasias tote na dexthoyme osoys xreiazomaste symfwna me kritiria oxi mpate skyloi aleste
    • επαμιτηςΤρίτη 1 Μαίου 2012, 13:24
      καλημερα!! ειμαι 17 χρονων και βλεποντας τον καζακη για αρκετο καιρο εμενα προσωπικα με εχει κερδισει.Θα ηθελα αν γινεται να τον καλεσετε για να εχει ο κοσμος ενα προσωπικο διαλογο μαζι του να δωσει απαντησεις διοτι υπαρχουν πολλοι που ριχνουν λασπη εναντιον του και του επαμ διχως να ξερουν.ευχαριστω
    • epamΤρίτη 1 Μαίου 2012, 13:07
      Σε 2 μήνες θα γινουμε χειρότερα απο Βουλγαρία αν συνεχίσουν να κυβερνάνε ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ:
      1) 250-300 ευρω θα πεσει ο μισθος και οι συνταξεις (στον ιδιωτικο και στον δημοσιο τομεα). Η Ευρωπη φωναζει για νεες μειωσεις μισθων και απολυσεις στο δημοσιο.
      2) Ολες οι μικρο-μεσαιες επιχειρησεις θα κλεισουν. Ηδη εχουν κλεισει οι μισες.
      3) 50% θα φτασει η ανεργια. Ηδη ειναι στο 30% (1.000 άνεργοι καθημερινώς)
      4) 80% του λαου θα ζει κατω απ το όριο φτωχιας...
      5) 1 εκατομυριο Ελληνες θα ειναι αστεγοι (δεν θα μπορουν να πληρωσουν τα δανεια και θα τους παρουν οι τραπεζες τα ακινητα) και θα ζουν απ τα συσσίτια... Ηδη 500.000 ζουν απ τα συσσίτια.
      6) Αυξηση φορων και μεγαλη ακρίβεια στην αγορα και σε ολα τα προιόντα...
      7) Θα ξεπερασει τα 2, 00 ευρω η βενζινη, 1, 80 το πετρελαιο κινησης και 1, 40 το πετρελαιο θερμανσης.
      8) Θα ξεπουλησουν τον ορυκτο, πραγωγικο και φυσικο πλουτο της χωρας στους ξενους.
      9) 2 εκατομυρια θα φτασουν οι λαθρομεταναστες και καθε χρονο θα αυξανονται επικυνδηνα...
      10) καθε μερα εχουμε αυτοκτονίες (ειμαστε τρίτη χωρα στον κοσμο σε αυτοκτονιες), δολοφονειες, ληστείες και αυξηση πορνειας και βιασμων...
      11) Ηδη ειμαστε 5η χωρα σε φτώχια σε ολη την Ευρωπη...σε λιγους μηνες θα ειμαστε πρωτοι..
      12) Τα χρέη της χωρας θα συνεχίσουν να αυξανονται οσο συνεχίζουμε να παιρνουμε δανεια με τεραστια παράνομα επιτόκια εως 7%. Δεν πληρωνονται μισθοι και συνταξεις αλλα το 95% των χρηματων απ τα δανεια πηγαινει για την πληρωμή παλαιών τοκογλυφικών χρεωλυσίων.

      Οταν γίνουν εκλόγες μαυρίστε την ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και τα παραρτήματα τους, δηλαδη Καρατζαφερη, Μπακογιαννη και Κουβελη...
    • christianΤρίτη 1 Μαίου 2012, 13:06
      Με την ψηφιση των μνημονιων και της δανειακης συμβασης απο ΝΔ και ΠΑΣΟΚ: 1) Δεν εχει δικαιωμα η Ελλαδα να δανειστει απο αλλες χωρες εκτος Ευρωπαικης Ενωσης και ΔΝΤ. Θα δανειζετε παντα μονο απ τους Ευρωπαιους και το ΔΝΤ με καταστροφικα υψηλα επιτοκια απο 5 εως 7%, με αποτελεσμα να αυξανονται κατα πολυ τα χρεη μας. 2) Καταργηθηκε η εθνικη κυριαρχια του κρατους, δηλαδη η εννοια του εθνους-κρατους. 3)Καταργηθηκαν τα δικαιωματα των πολιτων και οι κατακτησεις των εργαζομενων. 4) Εχουν δικαιωμα οι ξενοι, βασει αγγλικου δικαιου να κατασχεσουν οτι ωρα γουσταρουν ιδιωτικη και δημοσια περιουσια του κρατους...5) Ξεπουλησαν τον ορυκτο και φυσικο πλουτο της χωρας στους ευρωπαιους χωρις εμεις να εχουμε καποιο οφελος, κερδος και συμφερον... Mπατε σκυλοι αλεστε, ελευθερα...
    • ΧΡΗΣΤΟΣΤρίτη 1 Μαίου 2012, 13:02
      ΚΟΥΙΖ. ΠΟΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΣΚΙΟ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ENIKOS.GR ΚΑΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΝΤΙΜΠΕΙΤ? ΔΩΡΟ ΕΝΑ DVD ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΤΖΕΦΡΙ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΑΕΡΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
    • ΚάκιαΤρίτη 1 Μαίου 2012, 12:46
      Δεν έχει ετοιμα τα προγράμματα για την Παιδεία και την Υγεία ο κος Καμμένος. Καταστροφικό!!!!! Είδαμε και αυτοί που έχουν τα προγράμματα τι έκαναν. Υγεία Λοβέρδου και σια. Παιδεία Διαμαντοπούλου και σία. Βρε άντε να χαθείτε πέσατε να τον φάτε με την βοήθεια κατα κάποιον τρόπο και του κου Χατζηνικολάου. Λυπάμαι έχω την αίσθηση ότι τη Δευτέρα 7 Μαϊου θα κλαίμε με μαύρο δάκρι.
    • γρηγορηςΤρίτη 1 Μαίου 2012, 12:32
      ντορα αυτες τις διαλεξεις στη μπιλντεμπεργκ γιατι δεν τις ζητας σε tapeνα μας τις δειξεις και σε μας στο ποπολο να βελτιωθουμε? αν και αμφιβαλλω γι αυτο αποδειξη οτι οσοι παρακολουθησαν αυτες τις διαλεξεις μετα μας ξεσκισαν σαμαρας παπακωσταντινου παπανδρεου κλπ.πρεπει ομως και εμεις για λογους ευγενειας να σας ξεσκισουμε και να σας στειλουμε πισω στην μπιλντεμπεργκ να δωσετε ολοι μαζι μια διαλεξη σχετικα με τα αποτελεσματα της δικιας τους
      καρατζαφερη η τραπεζα της ελλαδος δεν ειναι ιδιωτικη? μολις μας ειπες το ονομα του αφεντικου σου πως το ειπε ο καμμενος παιδια? rothchild νομιζω σε αυτον δεν ανηκει και ε εκτ?αρα και ο παπαδημος ηταν υπαλληλος του ιδιου. μας τα ειπες ολα.
      νικο μπραβο εισαι δημοσιογραφαρα.
    • περικληςΤρίτη 1 Μαίου 2012, 12:19
      ο κολοτουμπας την εκανε με ψιλα πιδιματακια.
      δεν αντεχει τις ερωτισις του κοσμου μονο τις πλιρωμενες απο τους.
      κολιτους δημοσιογραφους

      τουλαχιστον ολοι οι αλλοι δεν ειναι δειλοι.
    • Κωσταντινος Μ.Τρίτη 1 Μαίου 2012, 11:42
      Μηπως οι επισκεψεις(views) που εχει το καθε ενα απο τα βιντεο, αποτελουν και ενα ειδος γκαλοπ;
    • Νικος ο ΒουλγαροςΤρίτη 1 Μαίου 2012, 11:21
      Ο Καμμενος ηταν καλος και ειλικρινης , αυτο που δεν μου αρεσε ηταν να ρωτανε καποιοι βαλτοι απο ΠΑΣΟΚ-ΝΔ με εριστικο υφος .
      Θα ηταν καλυτερες συνεντευξεις αν αντι καποιων ασχετων πολιτων , ρωτουσαν ολους τους πολιτικους αρχηγους , ανεξαρτητοι , οικονομολογοι - επαγγελματιες διπλωματες - συνταγματολογοι .
      Θα ειχαν ΟΥΣΙΑ οι απαντησεις τους .
    • σταμάτηςΤρίτη 1 Μαίου 2012, 10:49
      η προβολή πολιτικών που έφεραν την ελλάδα και το λαό της, στο αδιέξοδο, και στην αυτοκτονία, αφού δέν ντρέπονται εκείνοι οι ίδιοι, και να πάνε στο σπίτι τους, θα έπρεπε να τούς καταργήσετε, απο τα μέσα, και να μήν, τούς επιτρέψεται να διαλαλούν, τη σάπια πραμάτια τους, και το σάπιο σύστημα που εκπροσωπούν.
    • kremidas petrosΤρίτη 1 Μαίου 2012, 10:16
      ΣΕ ΜΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΙΔΑ ΝΑ ΜΙΛΑ Ο =ΚΑΜΜΕΝΟΣ = ΚΑΙ ΕΙΣ
      ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ = ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΗ ΤΑ ΛΕΦΤΑ=
      ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑΖΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ ΔΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΩΣ ΟΤΟΥ
      ΝΑΝΓΚΑΣΤΙΚΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΗ= ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑ ΚΟΥΣΑΜΕ = ΕΓΩ
      ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΗΤΕ =ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΗΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ = ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΑΛΙ ΤΑ
      ΙΔΙΑ , ΑΠΟΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ , ΟΠΟΤΕ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΟΝ
      ΑΙΝΣΤΑΙΝ =ΓΙΩΡΓΟ = ΚΑΙ ΛΕΩ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΨΗΦΗΣΗ ΑΥΤΟΝ
      ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙΟΛΑΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ. ΕΛΕΟΣ ΠΟΙΑ.
      ΚΠ
    • ianisΤρίτη 1 Μαίου 2012, 09:22
      ΄Οσο περνάει ο καιρός, τόσο περισσότερο δικαιώνεται το εγχείρημα Χ"νικολάου και του ενικού του. Θα μπορούσα να πω ότι είναι μακράν η δημοφιλέστερη και πιο ενδιαφέρουσα "εκπομπή" για τα προεκλογικά πράγματα.
      Και μια παρατήρηση· o Καμμένος και ο Καρατζαφέρης, πήραν το χειροκρότημά τους. Η Μητσοτάκαινα ούτε για δείγμα. Χαρακτηριστικό της δημοφιλίας της οικογένειας, που σαν κύριο πολιτικό επιχείρημα και πολιτική στάση έχει τον "ρεαλισμό" δηλ. την πλήρη υποταγή στα κελεύσματα των αφεντικών. Προβλέπεται άγριο μαύριισμα την Κυριακή.
    • DamianosΤρίτη 1 Μαίου 2012, 09:16
      I have only one comment:

      The ancient Greeks had a saying, "Beware of what you wish for - IT MIGHT COME TRUE"!