Δήμαρχος Μεγαρέων για το Κέντρο Υγείας: Δεν μπορείς να λες ότι έχω πρόβλημα υποστελέχωσης και να αποσπάς γιατρό στο Υπουργείο Υγείας
Την αντίδραση του δημάρχου Μεγαρέων Γρηγόρη Σταμούλη προκάλεσε η απόφαση της διοικήτριας της 2ης ΥΠΕ, Όλγας Ιορδανίδο...
13:46
| Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019