Η ιστορία κάνει κύκλους χορεύοντας συχνά καντρίλιες πάνω σε ένα διαλεκτικό σπιράλ.
ΤοΣχέδιοΑνάν ήταν για την Κύπρο σχέδιο διαμελισμού του κράτους, υποταγής του λαού και διάλυσης του έθνους.
Το Μνημόνιο είναι για την Ελλάδα ό, τι ήταν το ΣχέδιοΑνάν για την Κύπρο.
ΤοΣχέδιοΑνάν αποκρούσθηκε απ’ τον Κυπριακό λαό και δεν πέρασε.
Το Μνημόνιο στην Ελλάδα επιβλήθηκε από τη μεταπρατική αστική τάξη και πέρασε. Ο διαμελισμός του ελληνικού κράτους είναι ante portas, ενώ η υποταγή του λαού και η διάλυση του έθνους βρίσκονται καθ’ οδόν, στη βάση ενός προδιαγεγραμμένου «οδικούχάρτη».
Αυτό που στην Κύπρο δεν πέτυχε το ΣχέδιοΑνάν θα επιχειρηθεί τώρα να επιτευχθεί και εκεί με το Μνημόνιο. Υπό καθεστώςΜνημονίου στην Ελλάδα
ο ελληνισμός και των δύο κρατών βρίσκεται υπό τη σπάθηενόςΣχεδίουΑνάν. Δημιουργούνται δηλαδή στην Ελλάδα και την Κύπρο δύο υπό κράτη υπό αίρεσιν αναλόγως της προαίρεσης άλλων Δυνάμεων. Ένα κράτος και στην Ελλάδα και στην Κύπρο που, εκτός απ’ τη νομικήτουυπόσταση, το ίδιο του το νομικόσύστημα θα λειτουργεί με βάση την υπεροχή των Εντολέων. Υπό την επίβλεψή τους και τη συμμόρφωσήμας.
Η αυθεντία του ελληνικού κράτους, η κυριαρχίατου ως προς όλα: πολίτες, έδαφος, πλούτος, τίθεται υπό καθεστώς επίβλεψης και υπό καθεστώς κατοχής. Με τη συνεργασία ενός μέρους της εγχώριας μεταπρατικής αστικής τάξης, ο ελληνικός λαός χάνει το δικαίωμά του στο αυτεξούσιο, οι σχέσειςεργασίας υποτάσσονται σε ένα κανονιστικόκαθεστώς που επιβάλλουν ξένεςδυνάμεις στη χώρα.
Τοενιαίονομικόσύστημα της χώρας στο εσωτερικό της διαμελίζεται με άλλους και διαφορετικούς κανόνες να ισχύουν εντός κι εκτός των Ειδικών Οικονομικών Ζωνών που πρόκειται να δημιουργηθούν – ήδη δημιουργούνται.
Ο πλούτος της χώρας – πόροι και άνθρωποι – διαμερίζονται και διαμοιράζονται ανεξαρτήτως της θέλησης του λαού, έτσι όπως η έως τώρα ιστορικήτου διαδρομή προτάσσει.
Έναυβρίδιοκράτουςδημιουργείται και μιαΎβρις κατά τουλαούκαιτουέθνουςθεμελιώνεται. Μπαίνουμε σε έναν «θαυμαστό γενναίο κόσμο» από καιρό προσχεδιασμένο ως το πείραμα – πρόπλασμα μιας Ευρώπης των περιοχών, πριν από τα αστικά κράτη, πριν από τον διαφωτισμό και τη Γαλλική Επανάσταση.
ΜιανεοφεουδαλικήΕυρώπη των Τραπεζών και των Πολυεθνικών, που θα χρησιμοποιεί υπερκρατικέςδομές για να χειραγωγεί χώρες – χώρους και λαούς – πληθυσμούς.
Τοπαράδειγμα στην Ελλάδα και στην Κύπρο (όπου και τα νέακοιτάσματαυδρογονανθράκων) είναι χαρακτηριστικό. Η αποδυνάμωση του κράτους σε τέτοιο βαθμό, πουούτεΑΟΖνα μπορεί να ανακηρύξει (Ελλάδα) ή αν έχει ανακυρήξει (Κύπρος) να μπορεί να εκμεταλλευθεί κυρίως χάριν των πιστωτών της, μόνον με Μνημόνια – Σχέδια – Ανάν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί.
ΗΕλλάδαοπισθοδρομεί. Ακόμα και βασικά χαρακτηριστικά του εθνικού αστικού κράτους αμβλύνονται και χάνονται. Όπως η διάκρισητωνεξουσιών. Η κυβέρνηση κυβερνάμεΠροεδρικάΔιατάγματακαικυβερνάταιμεΕυρωπαϊκάΈδικτα. Το Σύνταγμα κουρελιάζεται. Η Βουλή υπολειτουργεί. Η Δικαιοσύνη είναι πιο εξαρτημένη, σχεδόν εξαρτημένη στην κυβέρνηση. Ένα υβρίδιο υπό καθεστώς Εντολής ξένων Δυνάμεων δημιουργείται στη θέση του ελληνικού κράτους – ένα υβρίδιο που θεσμοποιεί τις υποτέλειες που έως τώρα καθόριζαν αυτό το κράτος ατύπως.
Αυτό που συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα, άρχισε να ετοιμάζεται μετά την πτώση της ΕΣΣΔ, δοκιμάσθηκε με την κρίση στη Γιουγκοσλαβία και θαολοκληρωθεί σε πολλές ευρωπαϊκές περιοχές μέσα κι έξω από κρατικάσύνορα.
Μεένανλόγο η καπιταλιστική κρίση (ο καπιταλισμός είναι οι κρίσεις του) μπαίνει σε ένα νέο ανώτερο και πιοπολεμικό στάδιο που εξασφαλίζει περισσότερο πλούτο στους πλούσιους και περισσότερη φτώχεια στους φτωχούς.
Ηκρίσηχρέους είναι εργαλείοθανάτου κρατών, λαών και εθνών, καθώς νέασύνοραχαράσσονται (απ’ αυτούς που έλεγαν ότι θα τα καταργήσουν), δημιουργώντας έτσι έναν νέοχάρτηυποταγής, γεωγραφικό και πολιτικό, αναλόγως του ταξικούσυσχετισμούδυνάμεων.
Η εργατική τάξη («ανύπαρκτη» στη ρητορική και την προπαγάνδα του συστήματος επί τριακονταετία) πιο υπαρκτή παρά ποτέ και πιο διευρυνόμενη (με την πτώση των μεσαίων στρωμάτων) παράποτέ, για την ώρα υποχωρεί και ηττάται.
Το «παράδοξο» της Ελλάδας, η τυχόν αναστροφή αυτής της φοράς στην περίπτωση που ο λαός δημιουργήσει κοινοβουλευτική πλειοψηφία υπέρτου, συνιστά κίνδυνο – θάνατο για την «παγκοσμιοποίηση» – διότι αυτό είναι ή παγκοσμιοποίηση: η επί μακρόν εξουδετέρωση της ταξικής πάλης με αποτέλεσμα το σκλάβωμα της εργασίας για μακρόν επίσης διάστημα.
Το στοίχημα του 21ου αιώνα για την αστική τάξη είναι ακριβώς αυτό, να θεμελιώσει ένα μετασοσιαλιστικό καθεστώς «Σιδερένιας Φτέρνας», που θα αποκλείεικάθεκοινωνικήδιεκδίκηση, ένα καθεστώς συνεπώς (και) πολιτικήςτυραννίδας. Το παιχνίδι παίζεται στο όριότου.
Θαήτανμέγα ατύχημα για τη διαδικασία αυτή, αν στην Ελλάδα ή κάποια άλλη χώρα της Ένωσης το δημοκρατικόκαρκατσουλιό έπαιρνε το πάνω χέρι και προκαλούσε ρωγμές στον γενικό σχεδιασμό. Πόσωμάλλοναν ολαόςδημιουργούσελαϊκήκυβέρνηση. Τα πάνω κάτω. Όχι μόνον θα εσώζετο το γάλα των παιδιών, αλλά θα ήταν πιθανόν στη συνέχεια αυτά τα ατίθασα να έστηναν και κανέναν σοσιαλισμό της προκοπής.
Τα πάνω κάτω!
Και τα ύστερα του κόσμου (ή μάλλον αυτού του καπιταλιστικού βίαιου, άδικου και γελοίου κόσμου, αν με εννοείς φίλε μου)…