Το δεύτερο δεκάλεπτο ήταν εφιαλτικό για τον Ολυμπιακό, ο οποίος θα πρέπει να βελτιώσει σημαντικά την άμυνα του στην επανάληψη αν θέλει να ξαναμπεί στο παιχνίδι. Οι “ερυθρόλευκοι” δέχθηκαν 51 πόντους στο πρώτο ημίχρονο από την Ζαλγκίρις και πήγαν στα αποδυτήρια στο -14 (51-37).
Ζαλγκίρις – Ολυμπιακός 51-37 (ΗΜ.)
Το δεύτερο δεκάλεπτο ήταν εφιαλτικό για τον Ολυμπιακό, ο οποίος θα πρέπει να βελτιώσει...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ