Παίκτης του Ολυμπιακού είναι πλέον ο Μάριος Σιαμπάνης. Ο 19χρονος πρώην τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ υποβλήθηκε χθες στις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια υπέγραψε συμβόλαιο με τους ερυθρόλευκους ως το 2023.Πλέον, απομένουν κάποια διαδικαστικά ζητήματα για να ανακοινωθεί η μεταγραφή του Έλληνα γκολκίπερ που θα ξεκινήσει προπονήσεις με τον Ολυμπιακό την 1η Ιουλίου, αφού το συμβόλαιό του με τον Δικέφαλο του Βορρά λήγει στις 30 Ιουνίου.Πηγή: filathlos.gr
Υπέγραψε στον Ολυμπιακό ο Σιαμπάνης
Παίκτης του Ολυμπιακού είναι...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ