Χάντμπολ – «Έσπασε» την έδρα του Ολυμπιακού η ΑΕΚ και έκανε το 1-0

Το "break" και το πρώτο από τα τρία βήματα που απαιτούνται για την κατάκτηση του τίτλου στην Α1

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το “break” και το πρώτο από τα τρία βήματα που απαιτούνται για την κατάκτηση του τίτλου στην Α1 χάντμπολ των ανδρών έκανε σήμερα η ΑΕΚ. Ο «Δικέφαλος» νίκησε τον Ολυμπιακό/Όμιλο Ξυνή στο «Μελίνα Μερκούρη» του Ρέντη με 25-23, στον πρώτο τελικό των πλέι οφ, και έκανε το 1-0 στη σειρά. Η δεύτερη αναμέτρηση των δύο ομάδων είναι προγραμματισμένη για το Σάββατο (26/5, 15:00) στην αίθουσα «Γ. Κασσιμάτης» στο ΟΑΚΑ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.