Ο Παναγιώτης Σαμιλίδης χάρισε στην Ελλάδα το δεύτερο μετάλλιό της στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Ντέμπρετσεν. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, ο κολυμβητής του ΑΝΟ Αργυρούπολης κατέκτησε την τρίτη θέση στον τελικό των 200μ. πρόσθιο με χρόνο 2:09.72, συντρίβοντας εκ νέου το πανελλήνιο ρεκόρ που είχε κάνει στον χθεσινό προκριματικό (2:10.61).Το χρυσό μετάλλιο πήρε ο Ούγγρος Ντάνιελ Γκιούρτα με 2:08.60, που αποτελεί και ρεκόρ αγώνων, ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Γερμανός Μάρκο Κοχ με 2:09.26.
“Χάλκινος” ο Σαμιλίδης
Ο Παναγιώτης Σαμιλίδης χάρισε στην Ελλάδα το δεύτερο μετάλλιό της στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Ντέμπρετσεν... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ