“Βόμβα” Κριστιάνο Ρονάλντο: “Ήταν πολύ ωραίο που έπαιξα για τη Ρεάλ…”

Ο Πορτογάλος παρουσιάστηκε αινιγματικός σχετικά με το μέλλον του στη Μαδρίτη και υποσχέθηκε να μιλήσει σε λίγες ημέρες...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Ρεάλ Μαδρίτης νίκησε 3-1 τη Λίβερπουλ και πανηγύρισε για τρίτη διαδοχική σεζόν την κατάκτηση του Champions League.

Ωστόσο, λίγα δευτερόλεπτα μετά τη λήξη της αναμέτρησης ο Κριστιάνο Ρονάλντο έριξε… βόμβα!. Ο Πορτογάλος παρουσιάστηκε αινιγματικός σχετικά με το μέλλον του στη Μαδρίτη και υποσχέθηκε να μιλήσει σε λίγες ημέρες.

“Ήταν πολύ ωραίο που έχω παίξει για τη Ρεάλ, θα δώσω μια απάντηση τις επόμενες ημέρες στους οπαδούς, οι οποίοι πάντα ήταν στο πλευρό μου”, υποστήριξε ο Πορτογάλος στο Bein Sports.Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.