Πριν από λίγα λεπτά αναχώρησε από το ΟΑΚΑ η αποστολή του Ολυμπιακό με προορισμό το προπονητικό κέντρο του Ρέντη. Εκεί θα την υποδεχθούν ο πρόεδρος των ερυθρόλευκων Βαγγέλης Μαρινάκης και αρκετοί οπαδοί, που αναμένεται να αποθεώσουν τον Ερνέστο Βαλβέρδε και τους παίκτες του. Πηγή: KatiMagiko.gr
Τώρα-Αποχώρησε η αποστολή του Ολυμπιακού
Πριν από λίγα λεπτά αναχώρησε από το ΟΑΚΑ η αποστολή του Ολυμπιακό με προορισμό το προπονητικό κέντρο του Ρέντη.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ