Το πρώτο tweet του Ρικ Πιτίνο μετά την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της Εθνικής – ΦΩΤΟ

Την μεγάλη τιμή που νιώθει, μετά τη συμφωνία για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της Εθνικής Ελλάδας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την μεγάλη τιμή που νιώθει, μετά τη συμφωνία για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της Εθνικής Ελλάδας, εξέφρασε ο Ρικ Πιτίνο.

Συγκεκριμένα, ο πρώην προπονητής του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ είπε εξερχόμενος από τα γραφεία της ΕΟΚ ένα «I am the coach» (είμαι ο προπονητής), αναφερόμενος στον πάγκο της «επίσημης αγαπημένης».

Έτσι, λάτρης του twitter, ο Πιτίνο έγραψε στο προφίλ του: «Είναι μεγάλη μου τιμή που θα προπονήσω την Εθνική Ομάδα Ελλάδος. Έχουμε πολλή δουλειά και προετοιμασία μπροστά μας, αλλά ανυπομονώ για την πρόκληση».

Δείτε το tweet:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.