Ο Φοίνικας επικράτησε με 3-1 σετ του Ολυμπιακού στου Ρέντη και προκρίθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία του στον τελικό του πρωταθλήματος βόλεϊ των ανδρών, καθώς έκανε το 2-0 στη σειρά. Οι ερυθρόλευκοι πήραν το πρώτο σετ με 25-19, αλλά στη συνέχεια υποτάχθηκαν στην ανωτερότητα της ομάδας της Σύρου, που πήρε τα τρία επόμενα σετ (21-25, 22-25, 23-25) και έφτασε στην μεγάλη πρόκριση. Να σημειωθεί ότι ο Ολυμπιακός ήταν πρωταθλητής τα τρία τελευταία χρόνια.
Το καμάρι της Σύρου!
Ο Φοίνικας επικράτησε με 3-1 σετ του Ολυμπιακού στου Ρέντη και προκρίθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία του στον τελικό του πρωταθλήματος βόλεϊ των ανδρών...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ