Ο Κάρλες Πουγιόλ δεν διακρίνεται για την σπουδαία τεχνική του. Για τις ανάγκες, ωστόσο, μιας διαφημιστικής καμπάνιας με τίτλο “είμαστε αυτό που τρώμε”, ο αρχηγός της Μπαρτσελόνα έκανε μερικά μαγικά. Η διαφορά είναι ότι δεν χρησιμοποίησε μπάλα, αλλά ένα πορτοκάλι.
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
26 λεπτά πριν
Συρία: Η Δαμασκός καταδικάζει την «τρομοκρατική» επίθεση που σκότωσε Αμερικανούς στρατιώτες στη Συρία
40 λεπτά πριν
Λευτέρης Πετρούνιας: «Δεν μπορείς να φορτώνεις ένα εξάχρονο με τέτοιο βάρος, σε μένα μπορείς να πεις ό,τι θέλεις»
ENIKOS NETWORK
«Με αυτόν τον τρόπο κατάφερα να απογειώσω τη σεξουαλική μου ζωή» – Τι αποκαλύπτει 40χρονη