Τι είπε ο Ομπράντοβιτς για τον Ιτούδη και τη διαιτησία

Ο Δημήτρης Ιτούδης, βγήκε νικητής στη μάχη με τον "μέντορά του" Ζέλικο Ομπράντοβιτς, στον τελικό της Ευρωλίγκα, με την ΤΣΣΚΑ να σηκώνει το τρόπαιο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Δημήτρης Ιτούδης, βγήκε νικητής στη μάχη με τον “μέντορά του” Ζέλικο Ομπράντοβιτς, στον τελικό της Ευρωλίγκα, με την ΤΣΣΚΑ να σηκώνει το τρόπαιο.

Στις δηλώσεις του ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς άρχισε με τα συγχαρητήρια στους αντιπάλους. Τον μικρό του αδερφό, Δημήτρη Ιτούδη -έτσι τον αποκάλεσε- τον Πιστιόλη, τον Μίντλετον και τους υπόλοιπους της ΤΣΣΚΑ. Και συνέχισε με παράπονα για τους διαιτητές.

 

Διαβάστε τη συνέχεια  στο pamesports.gr

Διαβάστε επίσης:

Ιτούδης: Το Κύπελλο ανήκει και στον Ομπράντοβιτς

Πρωταθλήτρια Ευρώπης η ΤΣΣΚΑ μετά από αγώνα – θρίλερ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.