Συγχαρητήρια από Μαρινάκη στους πρωταθλητές βόλεϊ του Ολυμπιακού

Τα συγχαρητήριά του στην ανδρική...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τα συγχαρητήριά του στην ανδρική ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του 29ου πρωταθλήματος της Volley League έδωσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης μετά τη λήξη του τρίτου τελικού στου Ρέντη.

«Συγχαρητήρια στην ομάδα βόλεϊ για την θριαμβευτική κατάκτηση του πρωταθλήματος Ελλάδος. Συνεχίζουμε να γράφουμε τη θρυλική ιστορία του συλλόγου πιο δυνατοί από ποτέ και νικητές! Ζήτω ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ. @OlympiacosSFP», ήταν το μήνυμα του.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.