“Στέλνουν” στην Τουρκία τους αθλητές

Το κολυμβητήριο του δήμου Oρεστιάδας, έργο που περίμεναν για δεκαετίες οι κάτοικοι της περιοχής... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Στέλνουν” στην Τουρκία τους αθλητές

Το κολυμβητήριο του δήμου Oρεστιάδας, έργο που περίμεναν για δεκαετίες οι κάτοικοι της περιοχής, έργο που ξεκίνησε να κατασκευάζεται μέσω του προγράμματος «Ελλάδα 2004″, δηλαδή έργο που συνδυάστηκε με τους Ολυμπιακούς αγώνες που φιλοξένησε η χώρα και ολοκληρώθηκε μετά κόπων και βασάνων το 2010 (και εγκαινιάστηκε μεταξύ πρώτης και δεύτερης Κυριακής των τελευταίων δημοτικών εκλογών) κλείνει.

 

Αναλυτικά στο pamesports.gr

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.