Στα χέρια της ΑΕΚ το πριμ 1 εκατ. ευρώ από το Basketball Champions League

«Ήταν εύκολο», είπε αρχικά, αστειευόμενος ο πρώην προπονητής της Ένωσης, προσθέτοντας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η ΚΑΕ ΑΕΚ παρέλαβε, μέσω του αθλητικού διευθυντή της, Ντράγκαν Σάκοτα, την επιταγή 1 εκατ. ευρώ που είναι το μπόνους για την κατάκτηση του Basketball Champions League, πριν την κλήρωση για τη νέα σεζόν.

«Ήταν εύκολο», είπε αρχικά, αστειευόμενος ο πρώην προπονητής της Ένωσης, προσθέτοντας: «Ήταν μια σπουδαία επιτυχία για την ομάδα μας, για την οποία δουλέψαμε σκληρά και είναι πολύ σημαντικό που ήρθε στα 50 χρόνια από την κατάκτηση του Κυπελλούχων και δώσαμε χαρά στο κοινό μας».Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.