Σπανούλης: Το πεπρωμένο μου ήταν ο Ολυμπιακός

«Το πεπρωμένο μου ήταν να αγωνιστώ στον Ολυμπιακό κάποια στιγμή», δήλωσε ο Βασίλης Σπανούλης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Το πεπρωμένο μου ήταν να αγωνιστώ στον Ολυμπιακό κάποια στιγμή», δήλωσε ο Βασίλης Σπανούλης ο οποίος για μια ακόμη φορά αποθέωσε τον μεγάλο αντίπαλο του από το 2010 και μετά, Δημήτρη Διαμαντίδη

 «Δύσκολα θα βγει ξανά Διαμαντίδης». Ο αρχηγός των «ερυθρολεύκων» σε τηλεοπτική συνέντευξη του στην ΕΡΤ διέψευσε ότι είχε κόντρα με τον Διαμαντίδη και αναφέρθηκε σε όλα με αρχή την αποχώρηση του Κόμπε Μπράιαντ.

 

Διαβάστε περισσότερα στο pamesports.gr

Διαβάστε επίσης:

Γιακουμάτος και Γεροβασίλη μαζί στο γήπεδο – ΦΩΤΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.