Σπανούλης: Αναλαμβάνω την ευθύνη

Την ευθύνη για την ήττα του Ολυμπιακού από τον Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ και τον αποκλεισμό από τη συνέχεια του κυπέλλου ανέλαβε ο αρχηγός του Ολυμπιακού, Βασίλης Σπανούλης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την ευθύνη για την ήττα του Ολυμπιακού από τον Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ και τον αποκλεισμό από τη συνέχεια του κυπέλλου ανέλαβε ο αρχηγός του Ολυμπιακού, Βασίλης Σπανούλης.

«Θέλω να πω ότι αναλαμβάνω την ευθύνη. Δεν ήμουν καλός στο παιχνίδι. Όλη η ομάδα δεν ήταν καλή. Αυτό το ματς μας έδειξε ότι χρειαζόμαστε ακόμα πάρα πολλή δουλειά. Πρέπει να βάλουμε το κεφάλι κάτω και να δουλέψουμε. Η σεζόν μόλις ξεκίνησε και έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μας. Οφείλουμε να αντιδράσουμε, να δουλέψουμε σκληρά και στο τέλος θα δούμε τι έχουμε καταφέρει», τόνισε ο Σπανούλης στο πλαίσιο εκδήλωσης χορηγού εταιρίας.

 

Πηγή: pamesports.gr

 

Διαβάστε επίσης:

Σφαιρόπουλος: Έχουμε πολλά να μάθουμε από το παιχνίδι

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.