Σίλβα: Νίκη και στη Λεωφόρο

Ο Μάρκο Σίλβα μετά τη νίκη στο Καραϊσκάκη επί του Ηρακλή με 2-0, δήλωσε ικανοποιημένος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Μάρκο Σίλβα μετά τη νίκη στο Καραϊσκάκη επί του Ηρακλή με 2-0, δήλωσε ικανοποιημένος στην κάμερα της NOVA ενώ επισήμανε ότι δεν επιδιώκει τα ρεκόρ (ήταν η 10η νίκη και πηγαίνει για την ιστορική 11η σερί), αλλά τη νίκη στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στις 21 Νοεμβρίου, μετά τη διακοπή:

«Είμαι ικανοποιημένος για τη νίκη και για τον ρυθμό που βρήκε η ομάδα. Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παιδιών. Δεν κυνηγάμε τα ρεκόρ, αλλά τις νίκες και τα καλά παιχνίδια. Θέλουμε να πάμε στη Λεωφόρο, να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι και να νικήσουμε. Θέλουμε να συνεχίσουμε με καλές εμφανίσεις και να μεγαλώσουμε τη διαφορά μας στη βαθμολογία».

Πηγή: pamesports.gr

Διαβάστε επίσης:

Ολυμπιακός – Ηρακλής 2-0 (Τελικό)

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.