Σφαιρόπουλος: Εγώ είμαι προπονητής και έχω την ευθύνη

«Εγώ είμαι ο προπονητής, εγώ ευθύνομαι που δεν παίζει καλά η ομάδα κι εγώ πρέπει να δώσω τη λύση», τόνισε ο Γιάννης Σφαιρόπουλος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Εγώ είμαι ο προπονητής, εγώ ευθύνομαι που δεν παίζει καλά η ομάδα κι εγώ πρέπει να δώσω τη λύση», τόνισε ο Γιάννης Σφαιρόπουλος μετά την νίκη του Ολυμπιακού επί της Καβάλας και αναφερόμενος στις κακές εμφανίσεις των «ερυθρόλευκων» στο Top 16 της Ευρωλίγκας.

 

Διαβάστε περισσότερα στο pamesports.gr

Διαβάστε επίσης:

Το εντυπωσιακό κάρφωμα του Παπαπέτρου – ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.